Hop til indhold
Pite

En fredag eftermiddag hos Lady Luna.

Recommended Posts

En fredag eftermiddag hos Lady Luna.

Var så heldig, at få et formiddagsmøde i fredags i København, for mange jyder en træls ting, men for ganske udmærket, da det gav mulighed for, at aflægge Lady Luna’s Domicil et visit.

Var første slave på gulvet den dag, så den første opgave blev, at tænde alle stearinlys. Selv om jeg gjorde mig umage, glemte jeg to ved det sorte kors og så dem i entréen og ude på trappen.

Så jeg måtte en tur op på det flotte røde kors, hvor jeg blev bundet godt fast med reb, så jeg kunne modtage min straf, for de utændte stearinlys.

Derefter blev jeg beordret over på siddekorset, blev bundet fast, mine brystvorter fik en tur, som blev afsluttet med en klemme i hver brystvorte. Mine nosser og pik, fik Ladyens støvler at mærke, inden pik og nosser blev bundet stramt op. Så var det blevet min anus’s tur til, at få glæde af Ladyen’s støvler, mens jeg fik, at vide, at jeg kom til, at tage hele støvlen op. Ladyen blev dog enig med sig selv om, at der skulle en støvle med en spids snude til, så da jeg blev lagt op på briksen skiftede Ladyen støvler til et par med en meget spids snude.

Blev bundet fast, mine ben bukket og bundet, så jeg lå åben og klar til, at opvarmningen kunne starte, og til sidst kom støvlesnuden, blev kneppet med støvlesnuden, kneppede mig selv på den.

Min krop blev gennemrystet af en hel serie anal orgasmer …………… Må jo sige, at jeg nyder Lady Luna’s ”dirty spek” og den intense øjenkontakt der er når man kigger op.

Man føler sig virkelig i Ladyens magt.

Link: http://WWW.LadyLuna.DK

handy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...