Hop til indhold
HG Wells

Hvori jeg, halvfuld, undgik at gå i bukserne på en kondomfri glædespige

Recommended Posts

Jeg havde været til whisky tamtam med gutterne i går, og på vej hjem blev jeg grebet af en overordentlig lyst til blowjob, blide kys og lækker fisseslikning. Men halvfuld i viborg, gjorde at der ikke var mange muligheder. Så jeg skrev en sms til Studinen, men hun var ikke tilgængelig, og faldt så over Mermaid House i viborg. Den søde 22 årige sorte skønhed svarede at 1) hun var ledig og 2) tog imod mobilepay. Så der stavrede jeg ned. Blev lukket ind og med den lækre pige i armene, forklarede hun de forskellige muligheder... også for kondomfri sex... efter et kvart sekunds omtanke, sagde jeg pænt nej tak, kyssede hende på hånden og forklarede at jeg ikke var til piger, der tilbød den slags. Sagde pænt farvel og gik... 

men hold nu op, hvor var det fristende. Hun var virkelig smuk og dejlig. Men... kondomfri sex... nej tak. Det er ligefør det er til at blive paranoid, når man gennemgår GPerenes annoncer. Er det her en antydning om at kondom ikke er en nødvendighed? Betyder det her ord, at man bare skal spørge, så vil mulighederne vise sig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kunne ikke bare have bedt om en hånd'er og lidt lir? Pigen havde jo muligvis sagt nej til en anden fordi du kom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
rasmusb skrev, for 31 minutter siden:

Det er min opfattelse at sexarbejdere der tilbyder sig selv uden beskyttelse er udsatte på den ene eller anden måde.

Og ellers kan det være, at de mener, at der ikke længere er den helt store grund til det hysteri, som opstod i 80'erne i forbindelse med AIDS.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 13 minutter siden:

Og ellers kan det være, at de mener, at der ikke længere er den helt store grund til det hysteri, som opstod i 80'erne i forbindelse med AIDS.

Meget enig. Nogen på forum får det til at lyde som om, at mænd der fristes til at gøre det uden gummi med en GP, bare en enkelt gang, er sikre på en hurtig og smertefuld AIDS-død inden for et dage :)

Redigeret af Joey Joe Joe
t rettet til s

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det sjove er jo at det er ikke HIV/aids der er det store emne i nutidens verden. Den nye store problematik er jo klamydia som man jo heller ikke bare skal lade stå til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HG Wells skrev, for 1 time siden:

Jeg havde været til whisky tamtam med gutterne i går, og på vej hjem blev jeg grebet af en overordentlig lyst til blowjob, blide kys og lækker fisseslikning. Men halvfuld i viborg, gjorde at der ikke var mange muligheder. Så jeg skrev en sms til Studinen, men hun var ikke tilgængelig, og faldt så over Mermaid House i viborg. Den søde 22 årige sorte skønhed svarede at 1) hun var ledig og 2) tog imod mobilepay. Så der stavrede jeg ned. Blev lukket ind og med den lækre pige i armene, forklarede hun de forskellige muligheder... også for kondomfri sex... efter et kvart sekunds omtanke, sagde jeg pænt nej tak, kyssede hende på hånden og forklarede at jeg ikke var til piger, der tilbød den slags. Sagde pænt farvel og gik... 

men hold nu op, hvor var det fristende. Hun var virkelig smuk og dejlig. Men... kondomfri sex... nej tak. Det er ligefør det er til at blive paranoid, når man gennemgår GPerenes annoncer. Er det her en antydning om at kondom ikke er en nødvendighed? Betyder det her ord, at man bare skal spørge, så vil mulighederne vise sig? 

Hold kæft hvor er det bare dejligt at læse, at du siger fra! Du jo den absolutte drømmekunde i mit univers. Du vil gerne have det sjove og frække, men går op i sikkerheden i legen. 

Kæmpe respekt til dig! 

God søndag,

Knus 

//Sif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest umiaqse
Joey Joe Joe skrev, for 9 minutter siden:

Meget enig. Nogen på forum får det til at lyde som om, at mænd der fristes til at gøre det uden gummi med en GP, bare en enkelt gang, er sikre på en hurtig og smertefuld AIDS-død inden for et dage :)

Det var en ganske egoistisk tankegang :shock:

Er mere bekymret for pigerne end mændene :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 23 minutter siden:

Der findes andre seksuelt overførte sygdomme end AIDS i denne verden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Onslow skrev, 1 time siden:

Du kan jo spørge, Freddie, når tid er...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 19 minutter siden:

Men I får det til at lyde som om, at der med sikkerhed sker smitte mellem to personer, der har sex uden kondom. Der er jo masser af sygdomsfri mennesker i Danmark :) Smitten sker kun, hvis den ene part har noget i sig og man er lidt uheldig også. Smitten opstår ikke af sig selv som en straf over folk, der gør det uden kondom :)

I nattelivet mødes hver weekend masser af mænd og kvinder, der har det sjovt uden kondom - og der sker altså ikke noget ved det. Det ville der heller ikke gøre ved, at en GP har sex med enkelt kunde uden kondom.

Folk får det jo til at lyde som om GP'ere per definition har en flere vira. Sådan er verden altså ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 28 minutter siden:

Kunne ikke have udtrykt det bedre selv. 

syfilis, chlamydia, hepatitis b etc er absolut heller ikke sjove at løbe ind i. Syfilis kan give meget alvorlige følgevirkninger - og ligefrem være dødelig, hvis ikke den behandles i tide. 

En hiv-infektion kan holdes i skak i dag, men behandlingen er ikke uden bivirkninger. Dertil kommer at der er interaktion mellem en lægemidler tilbehandling af hiv og en lang række gængse lægemidler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Respekt for du gik og ikke hoppe på pigen, sådanne mænd som dig er ja manden man ønsker at byde velkommen og forkæle :)

Og modsat mænd der spøger efter samleje uden kondom mister retten til at besøge mig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 31 minutter siden:

Men I får det til at lyde som om, at der med sikkerhed sker smitte mellem to personer, der har sex uden kondom. Der er jo masser af sygdomsfri mennesker i Danmark :) Smitten sker kun, hvis den ene part har noget i sig og man er lidt uheldig også. Smitten opstår ikke af sig selv som en straf over folk, der gør det uden kondom :)

I nattelivet mødes hver weekend masser af mænd og kvinder, der har det sjovt uden kondom - og der sker altså ikke noget ved det. Det ville der heller ikke gøre ved, at en GP har sex med enkelt kunde uden kondom.

Folk får det jo til at lyde som om GP'ere per definition har en flere vira. Sådan er verden altså ikke.

Nu er risikoen ved at have ubeskyttet sex med en GP, der kommer fra et højrisikoområde,  markant højere end risikoen ved en "smutter" i byen. 
Dels er forekomsten af eksempelvis hepatitis B og hiv markant større i østeuropea, afrika, asien samt mellem- og sydamerika. Læg dertil at en GPs antal sexpartnere er mange gange end i den øvrige befolkning. 

Redigeret af LesterBurnham

Del dette indlæg

Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 41 minutter siden:

Nu er risikoen ved at have ubeskyttet sex med en GP, der kommer fra et højrisikoområde,  markant højere end risikoen ved en "smutter" i byen. 

Hvis man ser bort fra folks risiko-analyser,  og bare ser lidt på  statistik omkring de enkelte kønssygdomme,  så er der faktisk meget der tyder på, at hvis folk tog beskyttelse ligeså alvorligt som når de napper en "smutter",  så ville det gøre en markant forskel på udbredelsen af de enkelte kønssygdomme.  

Dette er bestemt ikke skrevet for at forklejne problemstillingen, men mere for at gøre opmærksom på -  Det er således ikke nok, at man beskytter sig i købebranchen, det viser statistikkerne jo med al tydelighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GenerationX skrev, for 3 timer siden:

Det sjove er jo at det er ikke HIV/aids der er det store emne i nutidens verden. Den nye store problematik er jo klamydia som man jo heller ikke bare skal lade stå til.

Ikke helt rigtigt det du skriver....  Det er ikke klamydia, men klimaet der er den store nye problematik :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
HG Wells skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes at det er fint at du ikke vil uden kondom,respekt for det.

Men det er ikke i orden at møde halvfuld op hos en pige.

Har man drukket , så man ikke må køre bil, kan man heller ikke besøge en pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke det er et problem hvis en mand kommer på gå ben, med en taxa og kun har fået 1-3 genstande. 

Men har han fået så meget at han ikke er i stand til at føget en samtale, uden at gentage sig selv og huske hvad jeg har sagt er det ja meget dum af ham. Og jeg tror ikke HG Wells har drukket for meget når han er i stand til at mærke sin grænse og beholde fornuftig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Hvis man ser bort fra folks risiko-analyser,  og bare ser lidt på  statistik omkring de enkelte kønssygdomme,  så er der faktisk meget der tyder på, at hvis folk tog beskyttelse ligeså alvorligt som når de napper en "smutter",  så ville det gøre en markant forskel på udbredelsen af de enkelte kønssygdomme.  

Dette er bestemt ikke skrevet for at forklejne problemstillingen, men mere for at gøre opmærksom på -  Det er således ikke nok, at man beskytter sig i købebranchen, det viser statistikkerne jo med al tydelighed. 

Det var sådan set heller ikke min pointe ;)

I et tidligere indlæg blev ubeskyttet købesex med en udenlandsk GP sammenlignet med en "smutter" i byen. Derfor denne sammenligning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var ikke speciel beruset, men behageligt overrislet. Og jeg tror ikke jeg havde “taget nogens plads”... aftalen kom i stand et kvarter før jeg dukkede op. 

Jeg synes det er mere uheldig, at der ikke står i annoncen at hun tilbød kondomfri sex. Det er jo en potentiel smittekilde. Jeg kunne godt have fået en håndtrold eller kondom bj... men jeg holder altså af at kysse pigerne og slikke deres frække misser :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
HG Wells skrev, 1 time siden:

Jeg var ikke speciel beruset, men behageligt overrislet. Og jeg tror ikke jeg havde “taget nogens plads”... aftalen kom i stand et kvarter før jeg dukkede op. 

Jeg synes det er mere uheldig, at der ikke står i annoncen at hun tilbød kondomfri sex. Det er jo en potentiel smittekilde. Jeg kunne godt have fået en håndtrold eller kondom bj... men jeg holder altså af at kysse pigerne og slikke deres frække misser :)

Du gjorde det helt rigtige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki
Coco Darling skrev, for 8 timer siden:

Respekt for du gik og ikke hoppe på pigen, sådanne mænd som dig er ja manden man ønsker at byde velkommen og forkæle :)

Og modsat mænd der spøger efter samleje uden kondom mister retten til at besøge mig.  

Det forstår jeg godt.

Men du tilbyder trods alt selv oral uden og rimming? Det udgør vel også en risiko?

Jeg spørger af nysgerrighed, fordi jeg selv slet ikke har lyst til at modtage oralt med kondom, men alligevel også er noget forbeholden uden hos en GP. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki
HG Wells skrev, for 10 timer siden:

.. også for kondomfri sex... efter et kvart sekunds omtanke, sagde jeg pænt nej tak, kyssede hende på hånden og forklarede at jeg ikke var til piger, der tilbød den slags. Sagde pænt farvel og gik... 

Jeg har det ligesom dig. Jeg har bestemt ikke lyst til at have sex med en glædespige, der tilbyder uden - heller ikke om jeg selv bruger beskyttelse. Jeg har faktisk været så uheldig, at et kondom sprang under et besøg hos en udenlandsk GP for måneder siden - og siden da har jeg faktisk ikke besøgt en GP (selvom alle test var negative).

Jeg forstår ikke, hvordan nogle piger har lyst til at tilbyde sex uden beskyttelse. Og jeg forstår helller ikke, hvordan nogle kan sammenligne det med at dyrke ubeskyttet sex med en, som man møder i byen. Jeg kan ganske enkelt ikke forstille mig, at disse piger ikke har en eller flere former for kønssygdomme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tzatiki skrev, den 6.10.2019 at 22:10:

Men du tilbyder trods alt selv oral uden og rimming? Det udgør vel også en risiko?

Jeg spørger af nysgerrighed, fordi jeg selv slet ikke har lyst til at modtage oralt med kondom, men alligevel også er noget forbeholden uden hos en GP. 

Ja det gør jeg fordi jeg kan lide det,  fordi der er en meget lille risiko ved oral sex. Elsker gensidig sex. Og ikke nemt at smage sprem igemmen kondomet  :D

Der hvor der er strørre risiko, er ved åben sår som især er ved anal sex, + ved hurtig meget dyb blow. 
Har jeg et sår på en finger har jeg plaster på for ikke at få sprem og blod ind i mit sår. 

For mig virker det som,  nogle piger mener det er okay manden slikker hinde foran og evt bag i,  men hun ikke gør det retur. 
Vil mene det er ca samme risiko. 

Men vigtig er man kun gør det man har lydt til, og sit hjerte med i, gælder for os alle, mand som kvinde. Ingen bør gå rund og have det dårlig efter sex og tro man er blevet smitte. Bliver man usikker er det om at søge læge. 

Håber du kan bruge mit svar :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...