Hop til indhold
holtin

kender i Nynne fra haderup

Recommended Posts

holtin skrev, for 2 timer siden:

 

Hej  alle

Nu har jeg besøgt nynne ved Haderup pigerne. Mine oplevelser har været gode, og vil gerne hvilke oplevelser i har haft med hende.

Og generelt stedet hvad i syntes om dette sted? i forhold til beliggenhed og selve huset 

http://haderuppigerne.dk/

https://annoncelight.dk/showad/252446

på forhånd tak 

 

  

 

Hvorfor skriver du ikke selv en anmeldelse af din oplevelse hos Nynne? I min verden virker det sgu en anelse mærkeligt at du først spørger om der er nogen der kender noget til hende. Meget kort tid efter skriver du igen at nu har du besøgt hende og vil gerne høre om andres oplevelser på stedet. Det er vel lige meget hvad andre har oplevet når du har din egen oplevelse at læne dig op af?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg skrev tidligere har mine oplevelser været gode. Men vil blot høre om nogle har haft lige så gode erfaringer med hende som jeg har. Hvis det er muligt naturligvis. man kan se det fra 2 forskelige synspunkter. 

Der da stor forskel på folk..       

Del dette indlæg


Link til indlæg
holtin skrev, for 4 timer siden:

Som jeg skrev tidligere har mine oplevelser været gode. Men vil blot høre om nogle har haft lige så gode erfaringer med hende som jeg har. Hvis det er muligt naturligvis. man kan se det fra 2 forskelige synspunkter. 

Der da stor forskel på folk..       

Ja, der er forskel på folk og ingen tvivl om at der altid vil være nogen der har vidt forskellige opfattelser af samme pige. Men forstår stadig ikke hvorfor det er vigtigt for dig at høre hvad andre synes om hende når du allerede har været der og dannet din egen mening. Så skulle du hellere skrive en anmeldelse af hende så andre har noget at forholde sig til hvis de søger info om pigen.
Nogle herinde kunne jo nemt få den opfattelse at du af en eller anden grund har interesse i at Nynne bliver omtalt herinde og derved opnår en eksponering der kunne munde ud i nogle kunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...