Hop til indhold
Guest dave1971

Milena, Finkenstrasse 6

Recommended Posts

Guest dave1971

Var et smut forbi Milena på Finkenstrasse 6 igår. http://www.fair-girls.de/1107

Min første gang i tyskland og en perfekt en af slagsen. Blev mødt af Milena og Amelia i døren og da jeg absolut er en brystmand valgte jeg Milena. Hun har de mest fantastiske naturlig bryster.

Aftalte ydelserne og fik betalt. Et hurtigt bad hvor hun deltog og startede med at give et blow under bruseren. Hun er typen som tager den helt ned i halsen og holder den der til hun ikke kan få luft :):lol: .

Efter badet hurtigt ind i sengen og hun kastede sig over en heftig gang deepthroat hvor hun flere gange fik den ned så hun gaggede på den. Så var det min tur til at slikke hendes honningkrukke som duftede fantastisk. Eneste minus er at hun ikke vil have fingre op.

Efter en 69'er var tiden kommet til en ridetur, først med front den ene vej så omvendt, begge dele super godt med stor indlevelse. Måtte afbryde hende da jeg ikke ville komme for hurtigt. Brugte lidt tid på at lege med hendes store bryster mens hun hele tiden sørgede for at jeg var kampklar. Efter jeg havde sundet mig lidt startede vi i missionær, fantastisk at se hendes kæmpe bryster danse, hvilke blev helt tydeligt da jeg fik hende vendt om på alle fire. Fik lov at støde for fuld gas og det blev så heftigt at jeg røg ud af fissen på hende og endte med at jage den direkte i røven på hende i et hug :P . Selv om hun ikke tilbyder det blev hun helt vild og stødte hårdt imod for at mærke den i røven :o . Da det hurtigt blev for meget hev jeg den ud og af med kondom for til sidst at sende hele ladningen ind i munden og langt ned i halsen på hende.

En pige som absolut fortjener alt mulig ros for en fantastisk oplevelse.

Gentagelsesfare: 95%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja umiddelbart lyder det som noget man skal betale ekstra for ;) har lige været forbi hende, til et 50 euro knald.... det var såmænd fint nok :) men de ting du nævner, var nu ikke med i.... hun spurgte nu om jeg ville have ekstra ting, men svarer jeg nu altid nej til, ved 1. besøg

synes måske ikke 5-10 kg mindre ville gøre noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Jeg betalte 90 euro for det hele. Startpris på 50 Euro, dernæst 20 euro for deepthroat og gag og til sidste 20 euro for Megafransk og tungekys.

Hun kunne have 5-10 kilo mindre, men mener dog alligevel at de kilo hun har er strammet godt ind og et vægttab ville sandsynligvis gå ud over hendes fabelagtige bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...