Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Ice i går. Utrolig sød og dejlig pige, med en vidunderlig krop inklusive naturlige bryster, hvilket efterhånden er blevet en mangelvare.

 

Brugte et par timer sammen med hende, hvilket var superdejligt. Hun giver en fremragende massage – og resten fremgår af hendes annonce.

 

Som sagt er hun utrolig sød, så vær flinke over for hende.

Billederne er ægte, men kunne være langt bedre.

 

Og nej, Ice har ikke noget med andre Ice’er at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OldDane

Tak for anmeldelsen, hun ser godt nok lækker ud. Må man spørge mere specifikt ind til de ydelser du fik? 

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, de overordnede ydelser fremgår jo af annoncen. Og som i så mange andre thaiforretninger, er jeg sikker på, at Ice's udbud af ydelser er variabelt alt efter, hvem der dukker op. Det afhænger jo som oftest af simple ting som empati, høflighed, respekt med videre.Og ikke mindst hvordan man svinger sammen ;-). Så derfor holder jeg de specifikke ydeler for mig selv.

OldDane

Redigeret af OldDane

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldDane skrev, for 3 minutter siden:

Ja, da...

Har været der en del gange og har en mærkelig ide om at jeg en dag får overtalt tlf damen til at tage en halv time med mig. Ik fordi hun er noget særligt, men kan godt lide tanken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 11 timer siden:

Har været der en del gange og har en mærkelig ide om at jeg en dag får overtalt tlf damen til at tage en halv time med mig. Ik fordi hun er noget særligt, men kan godt lide tanken. 

HAHAHAHAHAHAHAHA fed ide

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.
AlfaN skrev, den 7.10.2019 at 19:57:

Har været der en del gange og har en mærkelig ide om at jeg en dag får overtalt tlf damen til at tage en halv time med mig. Ik fordi hun er noget særligt, men kan godt lide tanken. 

Hvem er det nu telefondamen er, er det Cartoon?:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper M. skrev, 1 time siden:

Hvem er det nu telefondamen er, er det Cartoon?:)

 

 

Ved ik hvad hun hedder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lacooste skrev, for 5 timer siden:

Nogen der har været på besøg for nyligt ?

Yes trådstarter OldDane læser du slet ikke tråden fra start :razz: "Besøgte Ice i går."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
asianman skrev, for 8 timer siden:

Yes trådstarter OldDane læser du slet ikke tråden fra start :razz: "Besøgte Ice i går."

Ahhh, nu er det 1 maj 2020 i dag og trådstarter besøgte i går "6. Oktober, 2019" så det er nogle måneder siden og derfor er spørgsmålet vel egentligt ok :-)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 5 timer siden:

Ahhh, nu er det 1 maj 2020 i dag og trådstarter besøgte i går "6. Oktober, 2019" så det er nogle måneder siden og derfor er spørgsmålet vel egentligt ok :-)

Den overså jeg lige. Det må være Corona-kuller:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 7.10.2019 at 19:57:

Har været der en del gange og har en mærkelig ide om at jeg en dag får overtalt tlf damen til at tage en halv time med mig. Ik fordi hun er noget særligt, men kan godt lide tanken. 

Så skulle du have været aktiv for år tilbage, der var det bestemt en mulighed. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 3 timer siden:

Så skulle du have været aktiv for år tilbage, der var det bestemt en mulighed. ;-)

Har været der for et par år siden. Men hun har altid sagt nej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.
AlfaN skrev, for 17 timer siden:

Har været der for et par år siden. Men hun har altid sagt nej. 

Er det det det tidligere Asia thai wellness vi taler om?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 5 timer siden:

Vi skal 10-15 år tilbage. ;-)

Der var jeg ik voksen nok til denne branche B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, den 30.4.2020 at 22:19:

Yes trådstarter OldDane læser du slet ikke tråden fra start :razz: "Besøgte Ice i går."

Hhaha , alt det lockdown . Må have forstyrret mit hjerne for meget haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...