Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Ice i går. Utrolig sød og dejlig pige, med en vidunderlig krop inklusive naturlige bryster, hvilket efterhånden er blevet en mangelvare.

Brugte et par timer sammen med hende, hvilket var superdejligt. Hun giver en fremragende massage – og resten fremgår af hendes annonce.

Som sagt er hun utrolig sød, så vær flinke over for hende.

Billederne er ægte, men kunne være langt bedre.

Og nej, Ice har ikke noget med andre Ice’er at gøre.

Skrevet

Hej OldDane

Tak for anmeldelsen, hun ser godt nok lækker ud. Må man spørge mere specifikt ind til de ydelser du fik? 

/Guy

Skrevet
  • Author

Tja, de overordnede ydelser fremgår jo af annoncen. Og som i så mange andre thaiforretninger, er jeg sikker på, at Ice's udbud af ydelser er variabelt alt efter, hvem der dukker op. Det afhænger jo som oftest af simple ting som empati, høflighed, respekt med videre.Og ikke mindst hvordan man svinger sammen ;-). Så derfor holder jeg de specifikke ydeler for mig selv.

OldDane

Redigeret af OldDane

Skrevet
OldDane skrev, for 3 minutter siden:

Ja, da...

Har været der en del gange og har en mærkelig ide om at jeg en dag får overtalt tlf damen til at tage en halv time med mig. Ik fordi hun er noget særligt, men kan godt lide tanken. 

Skrevet
AlfaN skrev, for 11 timer siden:

Har været der en del gange og har en mærkelig ide om at jeg en dag får overtalt tlf damen til at tage en halv time med mig. Ik fordi hun er noget særligt, men kan godt lide tanken. 

HAHAHAHAHAHAHAHA fed ide

• 6 months later...
Skrevet
AlfaN skrev, den 7.10.2019 at 19:57:

Hvem er det nu telefondamen er, er det Cartoon?:)

Skrevet
Jesper M. skrev, 1 time siden:

Hvem er det nu telefondamen er, er det Cartoon?:)

Ved ik hvad hun hedder. 

Skrevet
lacooste skrev, for 5 timer siden:

Nogen der har været på besøg for nyligt ?

Yes trådstarter OldDane læser du slet ikke tråden fra start :razz: "Besøgte Ice i går."

Skrevet
asianman skrev, for 8 timer siden:

Yes trådstarter OldDane læser du slet ikke tråden fra start :razz: "Besøgte Ice i går."

Ahhh, nu er det 1 maj 2020 i dag og trådstarter besøgte i går "6. Oktober, 2019" så det er nogle måneder siden og derfor er spørgsmålet vel egentligt ok :-)

Skrevet
Agurken skrev, for 5 timer siden:

Ahhh, nu er det 1 maj 2020 i dag og trådstarter besøgte i går "6. Oktober, 2019" så det er nogle måneder siden og derfor er spørgsmålet vel egentligt ok :-)

Den overså jeg lige. Det må være Corona-kuller:razz:

Skrevet
AlfaN skrev, den 7.10.2019 at 19:57:

Så skulle du have været aktiv for år tilbage, der var det bestemt en mulighed. ;-)

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 3 timer siden:

Så skulle du have været aktiv for år tilbage, der var det bestemt en mulighed. ;-)

Har været der for et par år siden. Men hun har altid sagt nej. 

Skrevet
AlfaN skrev, for 17 timer siden:

Er det det det tidligere Asia thai wellness vi taler om?:)

Skrevet
AlfaN skrev, for 17 timer siden:

Vi skal 10-15 år tilbage. ;-)

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 5 timer siden:

Vi skal 10-15 år tilbage. ;-)

Der var jeg ik voksen nok til denne branche B)

Skrevet
asianman skrev, den 30.4.2020 at 22:19:

Hhaha , alt det lockdown . Må have forstyrret mit hjerne for meget haha

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.