OldDane 108 Skrevet 6. Oktober, 2019 Besøgte Ice i går. Utrolig sød og dejlig pige, med en vidunderlig krop inklusive naturlige bryster, hvilket efterhånden er blevet en mangelvare. Brugte et par timer sammen med hende, hvilket var superdejligt. Hun giver en fremragende massage – og resten fremgår af hendes annonce. Som sagt er hun utrolig sød, så vær flinke over for hende. Billederne er ægte, men kunne være langt bedre. Og nej, Ice har ikke noget med andre Ice’er at gøre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guy 140 Skrevet 7. Oktober, 2019 Hej OldDane Tak for anmeldelsen, hun ser godt nok lækker ud. Må man spørge mere specifikt ind til de ydelser du fik? /Guy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldDane 108 Skrevet 7. Oktober, 2019 (edited) Tja, de overordnede ydelser fremgår jo af annoncen. Og som i så mange andre thaiforretninger, er jeg sikker på, at Ice's udbud af ydelser er variabelt alt efter, hvem der dukker op. Det afhænger jo som oftest af simple ting som empati, høflighed, respekt med videre.Og ikke mindst hvordan man svinger sammen ;-). Så derfor holder jeg de specifikke ydeler for mig selv. OldDane Redigeret 7. Oktober, 2019 af OldDane 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2229 Skrevet 7. Oktober, 2019 Samme sted som Bee har været? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2229 Skrevet 7. Oktober, 2019 OldDane skrev, for 3 minutter siden: Ja, da... Har været der en del gange og har en mærkelig ide om at jeg en dag får overtalt tlf damen til at tage en halv time med mig. Ik fordi hun er noget særligt, men kan godt lide tanken. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldguy49 258 Skrevet 8. Oktober, 2019 AlfaN skrev, for 11 timer siden: Har været der en del gange og har en mærkelig ide om at jeg en dag får overtalt tlf damen til at tage en halv time med mig. Ik fordi hun er noget særligt, men kan godt lide tanken. HAHAHAHAHAHAHAHA fed ide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper M. Skrevet 30. April, 2020 AlfaN skrev, den 7.10.2019 at 19:57: Har været der en del gange og har en mærkelig ide om at jeg en dag får overtalt tlf damen til at tage en halv time med mig. Ik fordi hun er noget særligt, men kan godt lide tanken. Hvem er det nu telefondamen er, er det Cartoon?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2229 Skrevet 30. April, 2020 Jesper M. skrev, 1 time siden: Hvem er det nu telefondamen er, er det Cartoon?:) Ved ik hvad hun hedder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lacooste 0 Skrevet 30. April, 2020 Nogen der har været på besøg for nyligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 493 Skrevet 30. April, 2020 lacooste skrev, for 5 timer siden: Nogen der har været på besøg for nyligt ? Yes trådstarter OldDane læser du slet ikke tråden fra start "Besøgte Ice i går." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Maj, 2020 asianman skrev, for 8 timer siden: Yes trådstarter OldDane læser du slet ikke tråden fra start "Besøgte Ice i går." Ahhh, nu er det 1 maj 2020 i dag og trådstarter besøgte i går "6. Oktober, 2019" så det er nogle måneder siden og derfor er spørgsmålet vel egentligt ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 493 Skrevet 1. Maj, 2020 Agurken skrev, for 5 timer siden: Ahhh, nu er det 1 maj 2020 i dag og trådstarter besøgte i går "6. Oktober, 2019" så det er nogle måneder siden og derfor er spørgsmålet vel egentligt ok Den overså jeg lige. Det må være Corona-kuller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1241 Skrevet 1. Maj, 2020 AlfaN skrev, den 7.10.2019 at 19:57: Har været der en del gange og har en mærkelig ide om at jeg en dag får overtalt tlf damen til at tage en halv time med mig. Ik fordi hun er noget særligt, men kan godt lide tanken. Så skulle du have været aktiv for år tilbage, der var det bestemt en mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2229 Skrevet 1. Maj, 2020 Gammel rotte skrev, for 3 timer siden: Så skulle du have været aktiv for år tilbage, der var det bestemt en mulighed. Har været der for et par år siden. Men hun har altid sagt nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper M. Skrevet 2. Maj, 2020 AlfaN skrev, for 17 timer siden: Har været der for et par år siden. Men hun har altid sagt nej. Er det det det tidligere Asia thai wellness vi taler om?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1241 Skrevet 2. Maj, 2020 AlfaN skrev, for 17 timer siden: Har været der for et par år siden. Men hun har altid sagt nej. Vi skal 10-15 år tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2229 Skrevet 2. Maj, 2020 Gammel rotte skrev, for 5 timer siden: Vi skal 10-15 år tilbage. Der var jeg ik voksen nok til denne branche 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lacooste 0 Skrevet 5. Maj, 2020 asianman skrev, den 30.4.2020 at 22:19: Yes trådstarter OldDane læser du slet ikke tråden fra start "Besøgte Ice i går." Hhaha , alt det lockdown . Må have forstyrret mit hjerne for meget haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg