mercutio 103 Skrevet 6. Oktober, 2019 Dette her lumre reklamespot fra Dansk Vinlager kunne jeg ikke stå for.En superhot og særdeles charmerende ekspeditrice med store fortrin tilbyder "fransk", "spansk" og "græsk" til en ældre kunde; den gamle gris er åbenbart velbevandret i ordenes dobbeltbetydning og gør sig åbenbart forhåbninger. 2 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 221 Skrevet 6. Oktober, 2019 ja den Leif den Leif... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9375 Skrevet 6. Oktober, 2019 (edited) Blev den fjernet igen? Må prøve at lede efter den. Ellers er der også den her: Edit: Fandt ret hurtigt den fra Dansk Vinlager andetsteds. God humor. Der findes da et par danske hun kan sælge i butikken. Kan dog se klippet fra første post på min telefon. Det bliver vist bare sorteret fra på computeren. Redigeret 6. Oktober, 2019 af Lauersen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blød-I-Knæene 17 Skrevet 5. November, 2019 Fræk Reklame, tror hun kunne sælge det meste til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2194 Skrevet 5. November, 2019 Det er videnskabeligt bevist at vin er sundt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg