Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været i HK et par gange, men har ikke haft tid til at gå i dybden med det. Har prøvet et par forskellige massage klinikker omkring Kimberly Road, men skredet igen da jeg ikke gider bolle på en 50 cm bred massage briks med hul til hovedet og papir på. I området omkring Yau Ma Tei Metro / Portland Street, Shanghai Street osv. render de rund på gaden efter mørkets frembrud. Men kvaliteten er ikke høj der. Ked af jeg ikke kan hjælpe yderligere. 

Mht HK så vær forsigtig i øjeblikket, der har de sidste 6 måneder været massive problemer med demonstrationer pga Kina langsomt overtager frem mod 2047. Ud over faren fra politiet som har skudt salt mod journalister, blev en demonstrant dræbt af skud for 3 dage siden + tåregas og vandkanoner. Der er også bøllebank Triader og regerings modstandere imellem.

Håber du finder noget brugbart og eventuelt vender tilbage med lidt yderligere oplysninger. :)

God tur. :ph34r:

 

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hong Kong er en fantastisk by. Har ikke været der i snart et år, men demonstrationerne har forhåbentlig ikke ødelagt det hele.

HK har alt. Simpelt hen. Og alt kan lade sig gøre i HK. God shopping, fantastisk mad (mig bekendt det eneste sted i verden du kan spise på en restaurant med Michelin Stjerne for under 200 kr). Alt er super dyrt, og alt er super billigt. Begge dele side om side. Bare kig dig for.

Snyd ikke dig selv for for shopping i Shanghai Tang. Jeg er personligt ret vild med deres manchetknapper, deres lakæsker og askebægre. Og deres coasters. Deres tøj til mænd er ikke særligt godt ift prisen. 

Hvor skal du bo? På HK Island eller på Kowloon-siden eller New Territories??

Hvis du selv kan vælge, find et hotel i LKF (Lan Kwai Fong). Det er et område med gode barer og restauranter, og ligger ret centralt - og nem gå-afstand til Wan Chai, som er et "entertainment-district", der inkluderer barer (hvor du nemt kan finde en pige at tage med til hotellet), Girlie Barer (hvor både du og pigen rører hinanden og hun tilbyder sex),  diskoteker hvor du nemt finder selskab....  Du kan også vælge et hotel i Wan Chai, selvfølgelig. Hvis du tager et af de bedre, kan du jo glæde dig over at bo på samme hotel som nogle af HK's high class glædespiger der tager imod på bedre hoteller i Wan Chai.... Der er både kinerese, europæere, ladyboys (Thailand of Filippinerne), latinas osv.

Hvis du skal på på Kowloon-siden, er udvalget stort kvantitativt, med væsentligt ringere kvalitativt, efter min mening. Området Tsim Sha Tsui, har nogle piger der går rundt, og spørger om de skal med til dit hotel. Men der er også "nightclubs" og Karaoke barer: og alle piger du møder der, kan du tage med til hotellet, eller måske låne et værelse.... Det er ikke alle disse steder der skilter med det. Følg nogle neon-lys, eller piger i lårkorte kjoler (sent aften), så finder du det.... 

Der er et par natklubber i Tsim Sha Tsui området, der er heeeelt vilde. Jeg var på en for nogle år siden. Pigerne var "hostesses" (værtinder) som man konverserede  med, ligesom i Japan. Man kunne købe dem fri, og tage dem dem. Det gjorde jeg. Jeg troede vi skulle tage en taxi til mit hotel..... Men hun havde en Mercedes Benz S-klasse, så den tog vi, da jeg tog kjolen af hende, så jeg det var en (ægte) Chanel..... Fantastisk oplevelse - og det dyreste jeg har prøvet..... Så hold dig fra stederne med for mange japanere....

Hvis du bare skal have noget billigt: så prøv go141.com. Men mit indtryk er at det er små rum, ofte handlede piger, alle fra Kina,  ofte ikke særligt kønne og næsten intet andet sprog end kinesisik. Det ville jeg holde mig fra. Og har heller ikke selv prøvet.

Hvis du skal bo i New Territories, så tag en taxa eller glem det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, den 5.10.2019 at 22:22:

Jeg har været i HK et par gange, men har ikke haft tid til at gå i dybden med det. Har prøvet et par forskellige massage klinikker omkring Kimberly Road, men skredet igen da jeg ikke gider bolle på en 50 cm bred massage briks med hul til hovedet og papir på. I området omkring Yau Ma Tei Metro / Portland Street, Shanghai Street osv. render de rund på gaden efter mørkets frembrud. Men kvaliteten er ikke høj der. Ked af jeg ikke kan hjælpe yderligere. 

Mht HK så vær forsigtig i øjeblikket, der har de sidste 6 måneder været massive problemer med demonstrationer pga Kina langsomt overtager frem mod 2047. Ud over faren fra politiet som har skudt salt mod journalister, blev en demonstrant dræbt af skud for 3 dage siden + tåregas og vandkanoner. Der er også bøllebank Triader og regerings modstandere imellem.

Håber du finder noget brugbart og eventuelt vender tilbage med lidt yderligere oplysninger. :)

God tur. :ph34r:

 

Hej tak for del din erfaring . Hvad er pris nivaue derovre ? Biks og på gade ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal selv en tur til HK om et par dage, så kigger jeg også på udvalget :) ..
Men det er første gang jeg skal tilbage dertil siden det var en engelsk kronkoloni- så byen har nok ændret sig lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
bolvy skrev, den 1.11.2019 at 16:30:

Jeg skal selv en tur til HK om et par dage, så kigger jeg også på udvalget :) ..
Men det er første gang jeg skal tilbage dertil siden det var en engelsk kronkoloni- så byen har nok ændret sig lidt

Nogen opdatering?

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, den 19.1.2020 at 06:09:

Nogen opdatering?

Ja! - der kommer en beskrivelse af oplevelserne her enten i dag eller morgen :)

beklager forsinkelsen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...