Hop til indhold
klarpådet

Problem med ingen svar fra adskillige announcer! :(

Recommended Posts

Ved ikke om det er min telefon den er gal med eller andre har samme problem. Har nu skrevet til adskillige announcer uden held til at få svar fra en eneste.

Vil gerne høre om der er andre med samme problem eller om det bare er mig?

Har forsøgt at ringe til 2 af dem efterfølgende, den ene sagde hun ville sende mig adressen og smed så røret på, den anden tog ikke tlf eller  smed rører på.

Ved ikke om det er min tele udbyder der har dårlig forbindelse til deres teleudbyder, lader til de er i samme "organisation" og derfor nok har samme teleudbyder. Hjælp please!? :)

Disse announcer jeg har forsøgt at få kontakt med :

https://annoncelight.dk/showad/283949

https://annoncelight.dk/showad/284089

https://annoncelight.dk/showad/277140

https://annoncelight.dk/showad/284236

https://annoncelight.dk/showad/284241

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Hvor mange gange har du skrevet til hver? Hvis de har haft travlt når du har skrevet, og der er gået længe inden de har set din SMS, så er det måske derfor de ikke har svaret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Hvor mange gange har du skrevet til hver? Hvis de har haft travlt når du har skrevet, og der er gået længe inden de har set din SMS, så er det måske derfor de ikke har svaret?

har skrevet et par gange til 2 af dem som jeg også ringede til, de andre er næsten lige blevet slået op på AL. Men har prøvet det før hvor jeg har skrevet til nogle og jeg ikke får svar for derefter at ringe og få en aftale i hus, hvorefter de fortæller mig at de har sendt mig beskeder, meget mærkeligt :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker at det vel skyldes flere ting

  • Det er i starten måneden, folk har fået løn
  • Det er weekend, og mange kommer i tanke om, at de er liderlige,  og ringer og skriver lige der hvor pigerne har mest travlt
  • Der skal noget igennem røret - øh ind i røret for at disse annoncers koncepter giver en fornuftig økomomi
  • Den slags piger, forholder sig typisk til de opkald der falder sammen med deres pauser imellem gæsterne.  Ringer tlf ikke, tager de sig nok at du nyeste sms´er
  • Mon ikke også de prioritere sms´er der ligger lige til højre bennet.  "Jeg vil gerne besøge dig om lidt"  fremfor sms´er hvor der stilles flere spørgsmål om dit og dat.

Og...nej det er såmænd ikke for at være fordømmende overfor disse koncepter, nok mere for at give en logisk forklaring på, hvorfor at der ikke tænkes i telefondamer, særlig telefonisk service, at bookninger prioriteres.  En der kommer ind fra gaden, kan sagtens gøre, at man så blot forsøger at skubbe bookninger m.v.

Derfor kan oplevelsen/sexen såmænd sagtens være god, men man er nok nødt at acceptere at konceptet ligger mere vægt på optimering af økonomi end på super duper håndtering af forespørgsler.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Tænker at det vel skyldes flere ting

  • Det er i starten måneden, folk har fået løn
  • Det er weekend, og mange kommer i tanke om, at de er liderlige,  og ringer og skriver lige der hvor pigerne har mest travlt
  • Der skal noget igennem røret - øh ind i røret for at disse annoncers koncepter giver en fornuftig økomomi
  • Den slags piger, forholder sig typisk til de opkald der falder sammen med deres pauser imellem gæsterne.  Ringer tlf ikke, tager de sig nok at du nyeste sms´er
  • Mon ikke også de prioritere sms´er der ligger lige til højre bennet.  "Jeg vil gerne besøge dig om lidt"  fremfor sms´er hvor der stilles flere spørgsmål om dit og dat.

Og...nej det er såmænd ikke for at være fordømmende overfor disse koncepter, nok mere for at give en logisk forklaring på, hvorfor at der ikke tænkes i telefondamer, særlig telefonisk service, at bookninger prioriteres.  En der kommer ind fra gaden, kan sagtens gøre, at man så blot forsøger at skubbe bookninger m.v.

Derfor kan oplevelsen/sexen såmænd sagtens være god, men man er nok nødt at acceptere at konceptet ligger mere vægt på optimering af økonomi end på super duper håndtering af forespørgsler.

 

Kan da godt tænkes det er derfor, synes dog det er lidt underligt at ikke en eneste skulle ha' tid til at svare. Og alle mine beskeder var bare med en forespørgsel om de havde tid til et visit nu her?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 1 minut siden:

Det kan jo være at dit nr er blevet blacklistet hos en pige og måske er røget videre på en liste der bliver delt ?

Kunne vel også tænkes, ville jeg bare ikke kunne forstå - opfører mig sku altid pænt og respektfuldt! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvordan de udlandske piger køre deres aftaler, som du har linke til. 

Jeg laver hurtig aftale med dem der ringer. Og ind i mellem der får jeg svaret på sms. Det kan været meget tidkrævende fordi en del mænd skriver for lidt i sms. 
som - Hej 

eller - hvad er adr 

eller - hvad Koster det 

eller - hvad kan man få uden 

Hvor imod sms med 

Hej. Jeg vil gerne have en Sutter med slug. Kan du kl XX ? 
Jeg kan ikke efter kl ÅÅ. 
evt lidt om dig selv, som aldre mm. andet du mener pigen vil været glad for at vide. 
Hilsen YYYY 

sidste sms type går også hurtig med at få aftale på plads, til glæde for både dig og mig. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 4 minutter siden:

Jeg ved ikke hvordan de udlandske piger køre deres aftaler, som du har linke til. 

Jeg laver hurtig aftale med dem der ringer. Og ind i mellem der får jeg svaret på sms. Det kan været meget tidkrævende fordi en del mænd skriver for lidt i sms. 
som - Hej 

eller - hvad er adr 

eller - hvad Koster det 

eller - hvad kan man få uden 

Hvor imod sms med 

Hej. Jeg vil gerne have en Sutter med slug. Kan du kl XX ? 
Jeg kan ikke efter kl ÅÅ. 
evt lidt om dig selv, som aldre mm. andet du mener pigen vil været glad for at vide. 
Hilsen YYYY 

sidste sms type går også hurtig med at få aftale på plads, til glæde for både dig og mig. 
 

 

Ja kunne forestille mig det var tidskrævende med en masse spørgsmål om himmel og jord der skulle besvares. Men har altid bare skrevet - "Hey girl, time for a visit soon maybe around 22" f.eks. 

Har dog lige opdaget min telefon skulle opdatere, måske det kunne være derfor men tvivler da jeg har prøvet dette før hen!

Redigeret af klarpådet

Del dette indlæg


Link til indlæg
klarpådet skrev, for 9 minutter siden:

Ja kunne forestille mig det var tidskrævende med en masse spørgsmål om himmel og jord der skulle besvares. Men har altid bare skrevet - "Hey girl, time for a visit soon maybe around 22" f.eks. 

Har dog lige opdaget min telefon skulle opdatere, måske det kunne være derfor men tvivler da jeg har prøvet dette før hen!

Min telefon fungere nu ellers fint nok, selvom jeg har fået en notification omkring en ny opdatering :)  Hvis du stadig har lyst til sex, kunne du jo prøve at lave en aftale i morgen. Der er det sikkert lidt mere stille

Del dette indlæg


Link til indlæg
klarpådet skrev, for 29 minutter siden:

Og alle mine beskeder var bare med en forespørgsel om de havde tid til et visit nu her?

Har de travlt, prioriteres sådanne forespørgsler nok ikke særlig højt - og ser de dem først flere timer efter - tænker de nok at du har fundet en anden løsning og at det ikke er indsatsen værd at skrive til dig.

Prøv at skrive/ring på tidspunkter, hvor pigerne ikke har så travlt - personligt synes jeg altid at have haft god held med at henvende mig om formiddagen.

Men ellers ville jeg jo bare forsøge andre steder, hvor de er mere obs. på kundekontakt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du tidligere har haft en iPhone og aktiverede iMessage og nu ikke længere har en iPhone, så kan det faktisk også være en årsag, hvis pigerne har en iPhone med iMessage aktiveret.

Så kan du nemlig risikere at telefonen forsøger at sende beskeden via iMessage (fordi Apples systemer tror du kan modtage det den vej), men da du ikke har en iPhone længere, kan du ikke modtage den.

I så fald så prøv lige at afregistrere dit nummer i iMessage vha. flg. side:

https://selfsolve.apple.com/deregister-imessage/

 

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
klarpådet skrev, den 5.10.2019 at 20:26:

Ved ikke om det er min telefon den er gal med eller andre har samme problem. Har nu skrevet til adskillige announcer uden held til at få svar fra en eneste.

Vil gerne høre om der er andre med samme problem eller om det bare er mig?

Har forsøgt at ringe til 2 af dem efterfølgende, den ene sagde hun ville sende mig adressen og smed så røret på, den anden tog ikke tlf eller  smed rører på.

Ved ikke om det er min tele udbyder der har dårlig forbindelse til deres teleudbyder, lader til de er i samme "organisation" og derfor nok har samme teleudbyder. Hjælp please!? :)

Disse announcer jeg har forsøgt at få kontakt med :

https://annoncelight.dk/showad/283949

https://annoncelight.dk/showad/284089

https://annoncelight.dk/showad/277140

https://annoncelight.dk/showad/284236

https://annoncelight.dk/showad/284241

Jeg oplever det samme. Der er et par stykker på den liste, der aldrig svarede mig. De svarer den ene dag men ikke den anden, har fået et indtryk af at det er rimelig normalt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger en gammel aflagt mobil. Kun til at besøge damer med.

synlig nummer men ukendt bruger. Er lidt kendt i byen og vil ikke kunne afpresses.

det kan være at du er røget på en sort list. Prøv at skifte nr/ tlf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, den 5.10.2019 at 22:12:

Jeg ved ikke hvordan de udlandske piger køre deres aftaler, som du har linke til. 

Jeg laver hurtig aftale med dem der ringer. Og ind i mellem der får jeg svaret på sms. Det kan været meget tidkrævende fordi en del mænd skriver for lidt i sms. 
som - Hej 

eller - hvad er adr 

eller - hvad Koster det 

eller - hvad kan man få uden 

Hvor imod sms med 

Hej. Jeg vil gerne have en Sutter med slug. Kan du kl XX ? 
Jeg kan ikke efter kl ÅÅ. 
evt lidt om dig selv, som aldre mm. andet du mener pigen vil været glad for at vide. 
Hilsen YYYY 

sidste sms type går også hurtig med at få aftale på plads, til glæde for både dig og mig. 
 

 

Hvis man så har oplyst priser , ydelser etc, i sin annonce, så slipper man vel for det. Synes selv det er smadder træls, når annoncer er mangelfulde, for så er man jo nødt til at spørge ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
VikingeKølle skrev, 1 time siden:

Hvis man så har oplyst priser , ydelser etc, i sin annonce, så slipper man vel for det. Synes selv det er smadder træls, når annoncer er mangelfulde, for så er man jo nødt til at spørge ind.

Ja derfor har jeg også selv priser i min annonce,  men det hjælper ikke jeg har skrevet en del. Når nogle mænd kun læser ja billeder og tlf nr. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...