Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Verushka på Østerbro i dag. Hun bød mig indenfor, kun iført sort see through undertøj. Stedet er rent og pænt - ikke noget at komme efter der. Bestilte 1/2 time massage med afslutning for 500kr. Tog ikke bad først da jeg havde klaret det hjemmefra forinden.

Jeg lægger mig nøgen på briksen og Verushka tager også sit tøj af. Hun giver først en skøn massage af ben og balder mens jeg nyder musikken og strøgene med varm olie. Efter ca 10 minutter smører hun min overkrop godt ind. Herefter sker der ikke rigtig noget. Det er fordi hun er ved at smøre sig selv ind finder jeg ud af, og så går det ellers løs skal jeg da love for. Vi ligger og smelter sammen i det næste kvarter. Først den ene vej og så den anden vej. Har godt udsyn til alle herlighederne undervejs, men ligger mest med lukkede øjne og klynker mens jeg sanser den guddommelige samhørighed. Hun spørger om jeg er OK? - åh jo, jeg er i himlen. Med 5 minutter igen begynder Verushka at give ekstra meget opmærksom til kalorius, og hun begynder et egentlig ret lækkert HJ, men jeg får hende stoppet. I ren forelskelses rus beder jeg hende om at ride mig. Det koster ekstra siger hun - ja ok. Verushka giver den gummi på, sætter sig op og viser mig endnu et af hendes talenter. Hun varierer rytme og retning på stød så det føles godt, stønner selv, mens hun finder mit blik med sammenknebne øjne. Der går kun to minutter og så kan jeg ikke holde den tilbage længere - skøøøønt!!... 

Tager efterfølgende et hurtigt varmt bad og får vasket olien af. Verushka står nøgen og smiler til mig mens jeg tager mit tøj på. Betaler de 200,- for dansk afslutning mens jeg takker hende for det der for mig var en nærmest spirituel oplevelse. Tak Verushka - du er et godt menneske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tornerose skrev, for 11 minutter siden:

ja okDer går kun to minutter og så kan jeg ikke holde den tilbage længere - skøøøønt!!... 

Ja ok - faaaaake 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...