Hop til indhold
Pølsemanden

Aalborg - Super service fra Alexia/Alexis

Recommended Posts

Hun har ingen aktive annoncer lige nu, eller også har hun skiftet navn, så I må desværre undvære et link, eller skrive det i kommentarfeltet, hvis I genkender hende.

Hun var i en privat lejlighed sammen med mindst én anden pige nær Mølleplads. Det var ikke pigen i annoncen, der lukkede op, men det tænkte jeg først over senere. Hun lignede så meget billederne, men hende jeg mødte havde store arealer om brystvorterne og en skønhedsplet i ansigtet. Det var der ikke på billederne, kunne jeg se, da jeg kom hjem og tjekkede.

Uanset, så var denne spanske skønhed, som jeg aftalte 1 times cocktail med alt inkl. (dog uden anal der ikke blev tilbudt) til 1500, en super varm, kærlig og utrolig smuk lille sag på ca. 160 cm med en stor røv, hvepsetalje og små runde silkebløde babser.

Meget blid og indlevende med dybe tungekys og hænderne overalt. Blowjob, 69 og sex i flere stillinger blandet med mere kys og kram ind imellem, inden hun til sidst suttede mig, tømre mig og tog det hele i munden. Slugte dog ikke men tørrede sig med servietter.

Hurtigt i bad og derefter tage afsked med hende med endnu mere kys og kram. Dejligt at der var plads til det fremfor at få mig ekspederet hurtigt ud af døren.

Hendes mobil bippede mange gange og ind imellem svarede hun kort på beskeder. Ikke det fedeste at blive afbrudt, men det er jo rart selv at få svar, når man skriver, og hendes rolige og venlige væren gjorde nok, at det ikke endte med at være irriterende. Jeg fik - udover de små afbrydelser - masser af opmærksomhed og havde en super oplevelse med hende.

Næste gang vil jeg vælge en med større bryster eller anal på menuen, men Alexis/Alexia er absolut anbefalelsesværdig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pølsemanden skrev, for 12 timer siden:

Hun har ingen aktive annoncer lige nu, eller også har hun skiftet navn, så I må desværre undvære et link, eller skrive det i kommentarfeltet, hvis I genkender hende.

Hun var i en privat lejlighed sammen med mindst én anden pige nær Mølleplads. Det var ikke pigen i annoncen, der lukkede op, men det tænkte jeg først over senere. Hun lignede så meget billederne, men hende jeg mødte havde store arealer om brystvorterne og en skønhedsplet i ansigtet. Det var der ikke på billederne, kunne jeg se, da jeg kom hjem og tjekkede.

Uanset, så var denne spanske skønhed, som jeg aftalte 1 times cocktail med alt inkl. (dog uden anal der ikke blev tilbudt) til 1500, en super varm, kærlig og utrolig smuk lille sag på ca. 160 cm med en stor røv, hvepsetalje og små runde silkebløde babser.

Meget blid og indlevende med dybe tungekys og hænderne overalt. Blowjob, 69 og sex i flere stillinger blandet med mere kys og kram ind imellem, inden hun til sidst suttede mig, tømre mig og tog det hele i munden. Slugte dog ikke men tørrede sig med servietter.

Hurtigt i bad og derefter tage afsked med hende med endnu mere kys og kram. Dejligt at der var plads til det fremfor at få mig ekspederet hurtigt ud af døren.

Hendes bippede mobil mange gange og ind imellem svarede hun kort på beskeder. Ikke det fedeste at blive afbrudt, men det er jo rart selv at få svar, når man skriver, og hendes rolige og venlige væren gjorde nok, at det ikke endte med at være irriterende. Jeg fik - udover de små afbrydelser - masser af opmærksomhed og havde en super oplevelse med hende.

Næste gang vil jeg vælge en med større bryster eller anal på menuen, men Alexis/Alexia er absolut anbefalelsesværdig.

hendes mobil bippede mange gange og ind imellem svarede hun kort på beskeder.:(

det satme dårlig/uanstændig opførsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pølsemanden skrev, den 5/10/2019 at 19:31:

Var den denne annonce (samt vellignende, men ikke rigtige billeder) du besøgte?

https://annoncelight.dk/showad/263523

Hvis det er, skulle hun være aktiv i AA igen (hmm ... er blevet GFE-blocked af en anden WG i de sydlige forstæder, så det føles næsten som utroskab ...). 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pølsemanden skrev, 1 time siden:

Jeps, det var præcis den annonce med de billeder, jeg reagerede på.

Super, jeg skrev med hende tidligere i dag, men hun havde først tid i aften, hvor jeg har forladt AA. Jeg fik også lidt flere prisoplysninger, og ville vende tilbage senere.

Hun har været anmeldt tidligere, i maj i Roskilde, også med gode oplevelser. 

Mht. hendes SMS, hvad med at aftale at hun får et slap hver gang en SMS tager fokus? Alle yngre kvinder kan have brug for et lille skub i den rigtige retning :-) OK, just joking (-ish). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...