Hop til indhold

Recommended Posts

I sommer prøvede jeg denne thai massage https://annoncelight.dk/showad/207013 pga. gode anmeldelser af massagen, og pigen skulle være både dygtig, sød, fræk og lidt skør på den gode måde. Adressen skriver hun i annoncen.

Hendes billede i annoncen er vist ikke nyt. Hendes alder er svær at bedømme, men hun er rent faktisk over 60, har jeg senere fundet ud af, selvom det er svært at se, for hun er virkelig køn (og også opereret yngre) med et sødt ansigt, pænt store og runde (kunstige) babser og en flot figur under kjolen. Hun er en rigtig dygtig massør og tager godt fat med stærke hænder. Lige hvad jeg ønskede. Hun er også behageligt selskab og taler lidt, og småsynger en del.

Vi havde aftalt 1 times hård massage. Af med tøjet, men underbukserne skulle blive på. Øv, tænkte jeg lidt ærgerligt, for så udvikler det sig nok ikke, da det var første besøg hos hende, men jeg havde kun lige lagt mig på maven og blev bedt om at sprede benene godt til siderne, da hendes hånd endte på min røv og uden på underbukserne gled ned over nosserne og fandt pikken, som hun helt ublu nussede og følte på. Så var tonen slået an - og pikken var glad.

Da hun var færdig med at massere på ryggen, og benene fik en tur, hilste hun helt bevidst på pikken flere gange med hånden.

Så spurgte hun, om jeg ville have b2b og et håndjob. Jeg var så tændt, at jeg sagde ja (det vidste hun jo godt efter at have gjort mig opstemt), og så kom jeg om på ryggen, hvor hun begyndte at pirre og nusse pik og nosser med fødderne. Fantastisk følelse! Da den nærmest ikke kunne være i bukserne mere, fik hun trukket dem af og trak sin lille kjole op om livet og stropperne ned til maven. Jeg tænker, at løs hud eller ar på maven nok var grunden til, at kjolen blev samlet dér. Hendes trusser blev også på, men jeg fik lov at kramme og føle på både røven og fissen og kunne mærke hendes klit. Brystetne var plastik og ikke særligt spændende. Så fik jeg en god spiller af erfarne hænder - og kom ret hurtigt ...

På med kjolen igen og massagen fortsatte seriøst og godt. 

Vi endte med massage i 1 time og tyve minutter. 

Det hele var faktisk godt men lidt for dyrt, da det udviklede sig. (1000 for 1 time + b2b og hj), så hvis jeg kommer igen, bliver det pga. den gode massage og hendes hyggelige atmosfære.

Hun henviser til sin hjemmeside i annoncen men den eksisterer ikke længere, så spild ikke tiden på at lede efter den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der en del gange, og du har ret at massagen er ganske god.

Og hun giver et rigtigt godt HJ.

Hvis hun tager 1.000 har hun da godt nok sat priserne voldsomt i vejret :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der idag, hun er sød og behagelig men der er gået mange år siden billeder var taget. synes massagen var ikke noget at skrive hjemme om og blev forstyrret flere gange af dørklokken og telefon hvor hun gik ud af rummet. HJ var middelmådig - hun haft måske travlt. Prisen var 300kr for massagen og 300kr for HE. 55 min i alt. Så er den prøvet af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pølsemanden skrev, den 7.10.2019 at 16:40:

Jeg lod mig nok rive med og accepterede prisen uden lige at tænke mig om, fordi jeg var blevet godt opstemt af hendes nysgerrige hænder.

Hvad plejer din pris at være?

har besøgt hende et par gange det var massage og handjob eller happpy end som det også hedder til 600 kt lidt over 30 min 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...