Hop til indhold
Dansken1

Jessy vs alice

Recommended Posts

Hej venner. 

Jeg overvejer og tage en tur til Jessy eller Alice, som holder til i Vanløse. Hvem ska l man vælge når jeg søger anal og slug? Jeg er dårlig til at linke, men dem som kender de damer ved nok hvem jeg mener, eller måske nogen kan sætte et link på, er flere positive anmeldelser af begge, også sammen. På forhånd tak gutter

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dansken1 skrev, den ‎05‎-‎10‎-‎2019 at 13:55:

Hej venner. 

Jeg overvejer og tage en tur til Jessy eller Alice, som holder til i Vanløse. Hvem ska l man vælge når jeg søger anal og slug? Jeg er dårlig til at linke, men dem som kender de damer ved nok hvem jeg mener, eller måske nogen kan sætte et link på, er flere positive anmeldelser af begge, også sammen. På forhånd tak gutter

 

 

Håber du fik besøgt en af dem.

Jeg besøgte Jessy sidst hun var her:wub: skulle jeg nå forbi denne gang ville jeg helt sikkert tage mega hos Jessy.  synes hun gav god fransk.

Så kun lige et hurtigt blik af Alice hun ser også dejlig ud, og har fået gode anmeldelse.  Gad godt en tur med dem begge.:oops:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Campisten
Dansken1 skrev, den 5/10/2019 at 13:55:

Hej venner. 

Jeg overvejer og tage en tur til Jessy eller Alice, som holder til i Vanløse. Hvem ska l man vælge når jeg søger anal og slug? Jeg er dårlig til at linke, men dem som kender de damer ved nok hvem jeg mener, eller måske nogen kan sætte et link på, er flere positive anmeldelser af begge, også sammen. På forhånd tak gutter

Jeg ville vælge Jessy til anal. Sidste jeg havde anal sex med hende havde jeg bestilt en time og jeg pumpede løs i røven størstedelen af tiden, hun tager super godt i mod og ser ud til at nyde det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nacho
Campisten skrev, den 7/10/2019 at 08:38:

Jeg ville vælge Jessy til anal. Sidste jeg havde anal sex med hende havde jeg bestilt en time og jeg pumpede løs i røven størstedelen af tiden, hun tager super godt i mod og ser ud til at nyde det. 

Kan hun lave ægte deeptroath, altså hvor hele skaftet er nede i halsen? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Campisten
Dansken1 skrev, den 7/10/2019 at 08:59:

Hvordan med slug? 

Jeg har desværre ikke prøvet jessy's slug. Men jeg har læst en anmeldelse hvor der står at hun sluger med stor velbehag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Campisten
Nacho skrev, for 46 minutter siden:

Kan hun lave ægte deeptroath, altså hvor hele skaftet er nede i halsen? ;)

Det skal du ikke bekymre dig om :D hun tog mig helt til roden og så pressede hun yderligere 1 cm mere. Det er nærmest magi, prikken forsvinder. Der var også masser af gagge lyde og savl, lige som det skal være :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...