Hop til indhold
Guest Katfisk

Maggie - Seductiongirls

Recommended Posts

Guest Katfisk

Nu skal der nogen søde danske piger frem i lyset. Der er alt for få af de ellers hysterisk omtalte udenlandske piger der bare ikke rigtig gør tricket for mig. 

Jeg skal have en ny ynglingspige. Helt uden silikone, andenæb og affarvet hår! Og det kan kun gå for langsomt. 

Og så starter vi:

Er der nogen der har besøgt Maggie? Har luret noget tid, men holder mig lidt tilbage på de meget photoshoppede billeder. Er hun slank? Er hun naboens søde datter eller sådan lidt til den outrerede side? Er hun sød og afslappet? Er hun en nyder, en please en søstjerne? 

Håber at få bare et lille af stk feedback inden min date med Maggie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv kigget meget på Maggie, som virker rigtig fin/Girl Next Door  på billederne.

Klart en af Seductions pæneste piger for mig ud af fotos og, på mig, spændende at SG skriver at hun er en pænt høj pige, da lange ben tænder vildkatten i mig. (Ved ikke hvorfor men jeg forestiller mig noget a la Marlene Dietrich udseende når vi mødes- blot lidt mere rødblond?)

Jeg håber hun bliver velbesøgt og bliver tilfredsstiilet på hendes søndagsvagter. Ved dog ikke hvad "Juicy Popo" og Luksus Pussy" dækker over men det lyder indbydende. Personligt er jeg ikke så begejstret for "knaldrøde læber", da jeg kan lide det enkelt, men tungekys får mig tilgengæld op og ringe...

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTGsIyS5NWDQXdsq8oKAmiSSVCw7hFrTxWMKp3Micgid6bExXVE

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...