Martin1963 332 Skrevet 5. Oktober, 2019 Hej Venner. Har lige skiftet Virusprogram (til Kapersky Internet Security) og nu har jeg et "lille" problem med Annoncelight.dk Jeg kan godt gå ind på siden, men når jeg vil ind på annoncerne blive skærmen hvid (i Explorer) eller sort (i Google Crome) ! Ved en af jer hvad der er galt ? - Er det Kapersky som spærrer og i så fald hvor/hvordan ændrer jeg det ???? mvh. Mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enigma 138 Skrevet 5. Oktober, 2019 Den nemmeste/hurtigste måde at finde ud af, om antivirusprogrammet er synderen, er vel blot at slå programmet fra (der er oftest en "temporary disable" funktion i sådanne programmer), og så teste om du kan tilgå annoncer på annoncelight? Jeg kan se de har en lille guide på deres hjemmeside: https://support.kaspersky.com/15152#block1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 332 Skrevet 5. Oktober, 2019 (edited) Enigma skrev, 1 time siden: Den nemmeste/hurtigste måde at finde ud af, om antivirusprogrammet er synderen, er vel blot at slå programmet fra (der er oftest en "temporary disable" funktion i sådanne programmer), og så teste om du kan tilgå annoncer på annoncelight? Jeg kan se de har en lille guide på deres hjemmeside: https://support.kaspersky.com/15152#block1 Det havde jeg ikke lige tænk på - forsøger det. Det hjalp ikke Redigeret 5. Oktober, 2019 af Martin1963 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10057 Skrevet 5. Oktober, 2019 Martin1963 skrev, for 9 timer siden: Hej Venner. Har lige skiftet Virusprogram (til Kapersky Internet Security) og nu har jeg et "lille" problem med Annoncelight.dk Jeg kan godt gå ind på siden, men når jeg vil ind på annoncerne blive skærmen hvid (i Explorer) eller sort (i Google Crome) ! Ved en af jer hvad der er galt ? - Er det Kapersky som spærrer og i så fald hvor/hvordan ændrer jeg det ???? mvh. Mig Måske en kærkommen lejlighed til at hente Firefox. Kan du komme ind på siden fra din telefon? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 332 Skrevet 6. Oktober, 2019 (edited) Lauersen skrev, for 16 timer siden: Måske en kærkommen lejlighed til at hente Firefox. Kan du komme ind på siden fra din telefon? Se nu er det noget som er opstået pludseligt (altså har jeg ikke tidligere haft problemet) og der er grænser for hvor mange gange jeg vil skifte browser (kører pt med 2 forskellige). MEN .... tak for tippet, men nej tak til igen at skifte GLEMTE AT SKRIVE .... jeg kan godt klikke på billerne og se dem - det er kun når jeg vil læse teksten at skærmen bliver enten sort eller hvid. Og ja! Jeg kan godt komme ind via tlf, men med den lille skærm skal jeg bruge lup Redigeret 6. Oktober, 2019 af Martin1963 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 332 Skrevet 7. Oktober, 2019 Er der slet ingen bud på en løsning (bortset fra Firefox) ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 7. Oktober, 2019 Som edb-mongol skal jeg slet ikke kloge mig, men: Har du prøvet at afinstallere Kaspersky, eller i det mindste slå den helt fra? Min erfaring med Kaspersky er at den godt nok altid har fanget al snavs, men at den har samme sans for elegance som en russisk kampvogn, den er rå og brutal, og giver til tider de mærkeligste ind- og udfald i cyberverdenen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 332 Skrevet 7. Oktober, 2019 Tatra skrev, for 5 timer siden: Som edb-mongol skal jeg slet ikke kloge mig, men: Har du prøvet at afinstallere Kaspersky, eller i det mindste slå den helt fra? Min erfaring med Kaspersky er at den godt nok altid har fanget al snavs, men at den har samme sans for elegance som en russisk kampvogn, den er rå og brutal, og giver til tider de mærkeligste ind- og udfald i cyberverdenen. Har prøvet det - hjalp ikke. Det underlige er at Goggle Crome laver SORT skærmbilled og at Explorer laver HVIDT skærmbilled samt at jeg på begge godt kan se (og forstørre) billederne - det er kun når jeg vil læse selve annonceteksten at det går galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 332 Skrevet 10. Oktober, 2019 Mangler stadig en løsning !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 332 Skrevet 2. December, 2019 Har opdaget at hvis jeg i Google crom bruger funktionen "inkognito-vindue" så kan jeg se alt på annoncelight ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1160 Skrevet 2. December, 2019 Martin1963 skrev, den 10.10.2019 at 06:41: Mangler stadig en løsning !!! Måske din browser viser dig cached billeder (sort firkant), når du har slået Kaspersky fra. Det er måske et "long shot", men prøv at: 1. Slå Kaspersky fra. 2. Gå ind på annoncelight.dk 3. Genindlæs alle elementer ved at trykke ctrl+shift+R (Chrome) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg