dims 7 Skrevet 5. Oktober, 2019 Jeg har prøvet Simone og egentlig har jeg ikke så meget at sige andet end at hun er fantastisk. Der gik lidt fra hun ankom til vi begyndte, dog var det for at afstemme forventninger, hvilket jeg ser positivt, da jeg ikke var helt sikker på hvad jeg ville. Jeg er sikker på at hvis jeg havde beskrevet meget konkret hvad jeg ønskede, gik der ikke tid med forventningsafstemning. Jeg beskrev hvad jeg ønskede, hvilket var at give slip og lade hende tage kontrollen, med en snert af dominans, hvilket hun gjorde på en rigtig fin måde. Der gik længere end normalt, før end at jeg nærmede jeg klimaks, og når jeg var lige ved, stoppede hun og kælede for resten af kroppen (dette var efter mit ønske). Hun er god til at lytte til hvad man ønsker, også selvom man har lidt svært ved at sætte ord på det. Alt i alt en uovertruffen oplevelse, fordi hun fik løftet niveauet 3-4 trin på en time. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 5. Oktober, 2019 Tak - Simone ser dejlig ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg