Hop til indhold
Guest Fred

Hvordan reduceres risici maksimalt ved besøg?

Recommended Posts

Guest Fred

Hej

Jeg har læst en masse super indlæg her på siden.

Jeg er som mange i et forhold - men trænger til lidt krydderi og forkælelse i en hektisk hverdag.

I forbindelse med mine overvejelser om at besøge en dejlig pige til en hemmelig hyggestund - vil gerne have lidt input fra jer.

Vi er alle forskellige mht. lyster og risici.

Jeg ønsker kun at løbe en minimal risiko ved mit kommende besøg. Jeg ved godt at der er en risiko ved alt f.eks. at køre bil.

De tanker jeg har:

Diskretion: Det er selvfølgelig meget vigtigt for både mig og pigen. Jeg tror langt de fleste piger håndtere det meget professionelt. Men alligevel vil tanken om et møde med pigen i det lokale butikscenter sammen med hustru og børn være skræmmende. Jeg foretrækker også at kunne indgå aftalen på mail, da en SMS eller telefonopkald fra pigen kan komme på et uheldig tidspunkt hvor hustruen ser det.

Jeg tænker også meget på om man skal besøge en pige i en by langt væk fra sit hjem, da det reducere risikoen for et tilfældigt møde.

Sikker sex: Det er selvfølgelige meget vigtigt at man passer på hinanden i akten med glædespigen. Og ikke kommer til at tage noget med hjem til konen.

Jeg har overvejet om jeg skal "nøjes" med en erotisk massage med svensk/spansk eller en tantramassage. Men hvis man bruger gummi ved både det danske og franske - så burde risikoen være meget lille (kun hvis kondomet går i stykker).

Min største bekymring er om man i kampens hede kan lade være med at slikke pigen - der er jo en risiko jf. tråd om oralsex.

Jeg har også gjort nogle tanker om den gudinde som jeg gerne vil besøge.

Der vil jeg gå efter en dansk pige, som er sød ved en first timer. Der er mange piger som tilbyder blow uden gummi. Jeg vil helt klart gå efter en som kun tilbyder fransk med gummi.

Endelig og nu må I ikke misforstå mig - Fortrækker jeg en af de piger som har et godt "brand". Jeg har en formodning ( måske) en fordom om at disse piger passer meget på sig selv i forhold til de udenlandske piger. Derudover har de også ordnede forhold. Jeg synes noget af det mest sexede er en kvinde med en stærk personlighed, som synes at det er sjovt at være i branchen.

Mange tænker nok allerede nu - hold kæft en tøssedreng :-)

Glæder mig til at høre jeres input. I må gerne skrive pm om råd - også om hvem der kunne være god at besøge ud fra disse tanker. Området er trekantsområdet og op mod Århus.

Vil også gerne have råd og input fra jer lyserøde, som giver en super fin nuance i debatten:-)

Mvh Fred

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fred.

Du er bestemt ikke nogen tøsedreng :!: Du er bare én, der tænker dig om. Det synes jeg, dine spørgsmål vidner om :) .

Mon ikke de fleste af os på et tidspunkt har gjort os de samme tanker? Flere af problemstillingerne har jo også været vendt herinde i tidligere tråde.

Når man er i et forhold, er diskretion selvfølgelig noget, der kommer til at stå højt på bekymringslisten. Jeg har tidligere herinde underholdt med mine egne omhyggelige forholdsregler for at bevare diskretionen.

Jeg har efterhånden lært at slappe noget mere af uden dog at blive dumdristig. Jeg har tidligere lavet aftaler på en for konen hemmelig yahoo-mail, og det er helt risikofrit. Skulle jeg telefonere, foregik det fra en offentlig telefon, hvor jeg ikke kunne spores, og identitetspapirer samt dankort havde jeg aldrig med på klinik. Det er dog lidt anderledes i dag.

Et tilfældigt møde med pigen ville jeg dog ikke frygte, for de fleste piger vil, som du selv er inde på, klare dette professionelt. De er godt klar over, at det kan være delikat at give sig til kende, og de vil nok gerne se dig på lagnet en anden gang.

Derimod kan det være et problem at operere for tæt på hjemmet eller på "betændte" adresser.

Jeg rendte en gang frontalt ind i en lidt fjernere bekendt, da jeg var på vej ud af en thaiklinik. Jeg vidste, at vedkommende boede ikke så forfærdelig langt derfra, men antog, at risikoen var nærmest ikke-eksisterende i de tre sekunder, jeg behøvede for at komme væk.

En anden klinik, jeg på et tidspunkt frekventerede, flyttede. Desværre ind i en ejendom, hvor en bekendt boede, så det blev for betændt til, at jeg kom mere i klinikken.

Så hold dine besøg langt væk fra dit nærområde!

Sikker sex må være et must. Både for din og pigens skyld. Jeg begyndte selv i det stille med thaimassage, men tingene "udviklede sig" efterhånden, og da heller ikke jeg kan risikere at slæbe noget med hjem, så er det bare på med dutten. Ingen diskussion om det!

Oralsex har også tidligere været debatteret herinde. Risikoen vurderes forskelligt, men synes ikke at være særlig stor, og selv kan jeg altså ikke dy mig for at give pigen fransk.

Min egen erfaring er, at du vil kunne reducere eller slippe af med de fleste af dine bekymringer, hvis du fandt en tillidsvækkende pige på et anerkendt sted, hvor du kom fast. Du vil lære at slappe af på en helt anden måde. Det er nemlig noget af en personlig proces at færdes i branchen. I dag går jeg såmænd ubekymret på klinik med mine vanlige identitetspapirer, min stresscontainer samt min tegnebog, ligesom jeg heller ikke længere er helt anonym over for pigen.

Jeg håber, du kan bruge lidt af dette til noget. Faklen er hermed givet videre til andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan helt tilslutte mig Bx´s betragtninger.

Du kunne jo købe en billig telefon og et taletidskort, så er du kørende anonymt, hvis du har svært ved at komme til computeren i fred og ro. Hvis konen er et it geni, kan hun jo hurtigt se om du har oprettet en gmail eller lign. Hun kan selvfølgelig ikke åbne den, men hun kunne jo spørge hvad du bruger den til :oops:

Kan ikke se hvor du bor, men hvis man 100% diskret skal besøge en glædespige i sin egen by, så skal byen nok ikke være mindre end Odense, OG man skal have godt check på venners og families adresser og færden i byen. Sikrest er det at køre til en nærliggende by.

Piger der er diskrete? Det tror jeg du kan regne med de fleste er. Et sikkert råd er at du skal starte med at besøge en af de piger som omtales positivt her på forum. Så for du noget erfaring, og kan "brede" dig længere ud i dette skønne univers. Husk, det er dig der bestemer at der skal bruges kondom, hvis pigen ikke automatisk gør det. Har nu kun været ude for en eneste gang, at en pige skulle til at erobre min lille krop uden dutten.

Jeg har ofte mødt nogle af de piger jeg har besøgt på Strøget eller i et af de store varehuse. Alle har været top diskrete. De har jo ingen interesse i at ødelægge deres forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kun besøge steder i byer langt fra din egen.

Det råd er jo godt nok, hvis du ikke vil møde kammerater, deres koner og andre du kender, men der er en hage ved det.

Nemlig, at lagenartisterne tænker på helt samme måde, så risikoen for, at du kender pegen, du vil besøge, er til gengæld større.

I min lokale Aldi traf jeg for år tilbage en pige, jeg havde besøgt aftenen før i en dansk storby langt væk, vi blev begge lige forskrækkede ved situationen, smilte og ronderede videre, indtil hun var sikker på, at jeg var der alene og stillede sig ved siden af mig og hviskede, "Tak for sidst."

I en klub, jeg er medlem af, har et af medlemmerne en skøn datter, og jeg havde aldrig skænket en tanke, at jeg kunne risikere, at det var hende, der lukkede op, når jeg ringede på en dør så langt væk.

Vi kiggede forvirret på hinanden, indtil jeg måtte konstatere, at det nok ikke var en heldig konstellation, vi var på vej ud i.

Senere opsøgte hun mig helt "tilfældigt" på en klubaften og meddelte ligeud, at hun havde tænkt over det, og hvis jeg stadig tændte på hende, så ville hun glæde sig til et besøg.

1. pige besøgte jeg et par gange mere, indtil det pludselig skulle foregå som dinnerdate hjemme hos hende og hun pressede på for, at min hybel også skulle inddrages.

2. pige havde jeg en del skønne oplevelser med hjemme hos hende, og det var da en vanvittigt pirrende fornemmelse at snakke med hendes far velvidende, at jeg havde elsket med hans datter aftenen før, og samtidig nyde, at hun bag hans ryg sendte luftkys afsted.

Én gang var det lige ved at gå galt, hendes mor kom på besøg, lige da vi skulle til at gå til stålet, men den forklaring, vi havde udtænkt, virkede helt og holdent.

Nu er hun blevet gift og har fået barn, og vores lille hemmelighed beholder vi for os selv.

Nuvel, det blev personligt, men kun for at vise, at der ikke er noget her i livet, der er sikkert, men jeg er ad åre kommet til den overbevisning, at jeg hellere vil sidde på plejehjemmet og måske fortryde noget, jeg har gjort, end ærgre mig over det, jeg aldrig fik gjort. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for et godt indslag, der viser marginalerne.

ad åre kommet til den overbevisning, at jeg hellere vil sidde på plejehjemmet og måske fortryde noget, jeg har gjort, end ærgre mig over det, jeg aldrig fik gjort. ;)
Nemmerlig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig godt emne

Os (taler for mig selv) over 50, og stadig er meget "aktiv" - med en partner der "kun behøver" leg en gang om ugen eller hver 14´ende dag. Så må man jo lege lidt udenom :D

Ryger ikke - det gør konen - drikker kun når det passer sig!!! - Vi lever jo kun een gang, og overholder helt sikkert sine forpligtelser der hjemme.

For mig er det ikke noget der ligner utroskab - kun et behov der skal dækkes, som andre går til banko, spil, kor og div sport. - der er jo ingen direkte følelser indblandet, for mit vedkomende.

Mine egne regler

1. Benytter mig ikke af tilbud indenfor 50 km.

2. Det er rimelig let at se (bl.a. euroguide) om det er quinder/piger der er diskrete

3. Ligeledes om der er fare mht. smitte - aldrig sex uden, men helst oral uden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

en af de ting jeg forsøger at være opmærksom på er ikke at dufte for kraftigt a parfume. det er ret afslørende hvis man kommer hjem og lugter af horrehus i højsæon - så bed evt pigen når du laver aftalen om at holde lidt igen på dråberne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal man ikke overpøse sig selv med parfume, og jeg har osse til tider brugt en parfume ved navn Clean, der mest af alt dufter af skyllemiddel.

Men for det meste vil jeg bare gerne dufte eksklusivt, klæ' mig eksklusivt og hvad dertil hører, og i de situationer er det ikke værre, end at gæsten kan tage et bad efter gymnastikken. :)

Og til dig, Fred... :)

Hvis pigen ikke har mail, og du er bange for at få sms'er og opkald på upassende tidspunkter, så brug et taletidskort til formålet.

Husk på, at det kan være lige så skræmmende for pigen at møde dig midt i gågaden på shoppingtur med hendes mor. ;) Det er de færreste piger, som ikke bare ville gå forbi dig og i værste tilfælde sende dig et forsigtigt smil.

Som X siger, du er ikke en tøsedreng. :) Det må da være bedre at have tænkt over worst case senario end slet ikke at tænke. ;)

Og ps: Føler du den mindste smule utryghed ved at slikke pigen, så lad vær. Jeg har flere gange oplevet, at det var noget som opstod med tiden, når tilliden blev større. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

en af de ting jeg forsøger at være opmærksom på er ikke at dufte for kraftigt a parfume. det er ret afslørende hvis man kommer hjem og lugter af horrehus i højsæon - så bed evt pigen når du laver aftalen om at holde lidt igen på dråberne...

Kom engang fra en elskerinde med lidt for meget duft af dit og dat, og gik lidt i panik. :(

Men så blev jeg kreativ, og tankede bilen op, og hold fast i pistolen. Resultatet var et sprøjt af benzin, som jeg stank af, da jeg kom hjem. :D

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go' plan, Benjamin :D

Man kan osse sige, at man har været en tur forbi Matas, og spørge om overraskelsen skal ødelægges måske??? :lol: Og så må man så en tur i Matas. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go' plan, Benjamin :D

Man kan osse sige, at man har været en tur forbi Matas, og spørge om overraskelsen skal ødelægges måske??? :lol: Og så må man så en tur i Matas. ;)

Jo da - absolut brugbart i dagtimerne.

Men duer bare ikke ved en aftenvagt, hvor de sidste 2 timer er afspadseret, og det er midnat :D:D:D

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom engang fra en elskerinde med lidt for meget duft af dit og dat, og gik lidt i panik. :(

Men så blev jeg kreativ, og tankede bilen op, og hold fast i pistolen. Resultatet var et sprøjt af benzin, som jeg stank af, da jeg kom hjem. :D

Med venlig hilsen

:geek:

Man kan tage et bad og tage en mande Eau de toilette på, så kan man ski da ikke lugte pigens parfume. Jeg har altid en par Eau de toilette i bilen til formålet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...