Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige haft fornøjelsen af Mia hos Sabai ,håndværkerbyen 38 i Greve, Nok den bedste omgang massage jeg har prøvet.

Virkelig en ferm massør der fandt alle knudepunkterne på den gamle trætte krop. Hun er sød og meget opmærksom under massagen at hun så har en rigtig flot krop er kun en bonus .

Hun spurgte til ekstra men accepterede et nej med det samme.

Har ikke kunne finde et link 

5 herfra 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der flere gange og der er stor udskiftning af pigerne.

Har haft gode oplevelser og gode priser, man kan godt forhandle med Mamasan.

Har også mødt damer hvor jeg har måtte sige nej tak.

Der er gipsvægge uden isolering/lyddæmpning så det er meget lydt, men det kan have sin charme, hvis man ikke er genert anlagt.

Der er et stort bad lige ud til entreen hvor man går ca 30cm ned til gulvet og det drypper ned gennem taget når det regner meget, god griner men sådan er det nogle gange med lejemål.

Der er gratis p udenfor, man skal ikke engang stille p skiven, vildt i disse tider med mange aggressive p selskaber.

Mvh. Solskin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meya som hun hed da hun arbejdede i Greve er nu flyttet til Herlev Thai Wellnes og kalder sig nu Lucky..

Som der skrives, hendes krop er godt skruet godt sammen og så har hun nogle rigtige flotte fortrin..

God hård massage og der kan tilkøbes ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Intet harran. Men det har i særdeleshed noget at gøre med den pige tråden handler om 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...