Hop til indhold
Mr Black

Gratis fisse :)

Recommended Posts

Jeg har fundet et sted hvor jeg får det gratis hun er godtnok ikke lige så køn som de unge smukke Gp’ere, men man må ikke undervurdere det når en kvinde virkelig mener det når hun gør noget ved en :x..og så tiltaler det mig også meget at jeg ikke skal lægge alle de kroner hver gang ;-)

jeg kan kun anbefale folk at give det et skud !

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det der hedder en kæreste? Det kan altså godt ende med at blive dyrt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem siger, at de mere modne og ikke helt så kønne ikke kan levere en oplevelse, der overgår de unge og kønne? Faktisk er de modne efter min erfaring de bedste for en god oplevelse.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke en kæreste, det er vel det man kalder en bolleven men dog med en vis portion følelser..hun er sgu meget Sød :x..og jeg ved godt de kan ende med at blive de dyreste, jeg har skam været gift, men hende her er tilsyneladende fuldt tilfreds med et besøg i ny og næ ?

Men tag nu for eksempel at få suttet pik, det er da virkelig SÅ meget bedre når det bliver udført af en der gør det fordi hun kan lide en, frem for en der gør det fordi hun får 500kr :wink:

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 11 minutter siden:

Det er ikke en kæreste, det er vel det man kalder en bolleven men dog med en vis portion følelser..hun er sgu meget Sød :x..og jeg ved godt de kan ende med at blive de dyreste, jeg har skam været gift, men hende her er tilsyneladende fuldt tilfreds med et besøg i ny og næ ?

Men tag nu for eksempel at få suttet pik, det er da virkelig SÅ meget bedre når det bliver udført af en der gør det fordi hun kan lide en, frem for en der gør det fordi hun får 500kr :wink:

Har du et link!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 13 minutter siden:

Det ene udelukker altså ikke det andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

JP: Njaaa, det tror jeg så ikke ville falde i god jord :biggrin:

Det er min private bolleven og jeg foretrækker hun er top liderlig og underernæret når jeg besøger hende..:-P

Jeg havde nok bare glemt følelsen af ægte sex, så at sige !..men jeg skal da ikke udelukke at jeg får lyst til at krydre det i ny og næ med en af de der gude smukke unge tøser :wub:

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 31 minutter siden:

Nu er jeg lidt forvirret: Er der tale om en sukkerpige? Eller er der tale om en kvinde i nogenlunde samme situation som dig, der gerne vil have afløb for sine drifter?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Borende X: Det må blive det sidste, hende og jeg ligner hinanden og vi er begge singler.

Hvis det kommer dertil er det vidst mig der står i gæld til hende, for sidst gav hun både vin og mad og alle mulige behageligheder :P

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...