Hop til indhold
fyn44

Alizia, Harrisleerstrasse 50, Flensborg

Recommended Posts

Mandag var jeg i Flensborg. Her besøgte jeg Alizia, Harrisleerstrasse 50

http://www.fair-girls.de/Flensburg/408

Prisen var billig - 50 euro for en halv time med fransk uden. Vi startede med lidt kælen, men gik hurtig over til en gang 69. Bagefter kneppede vi i et par stillinger. Det franske var ok, og hun knepper godt med indlevelse, hvor hun også tager lidt fat. Der var ingen nussen bagefter og kun lidt snak. Til den pris forlanger jeg heller ikke mere.

Billederne passer her - i modsætning til mange andre steder. Hun siger, at hun er fra Brazilien, men jeg tror nu hun er afrikaner. For mig har det ikke den store betydning, da jeg er mest til latinaer og afrikanere.

Ialt en god oplevelse lidt over middel. Hun er dog ikke i samme klasse som Michelle i Harrisleerstrasse 30, som jeg var meget begejstret for. Hende har jeg også skrevet om. Jeg var en del rundt i byen og kigge, før jeg valgte, at vende tilbage til disse to piger. Det var en god dag, hvor jeg helt klart føler, at jeg har fået bonus ud af at tage mig tid til at kigge på nettet, og tage en tur rundt til pigerne for at se udbudet. Så hvis turen går til Flensborg i denne uge, kan jeg anbefale at besøge disse to piger.

fyn44

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...