Guest fede Skrevet 4. Oktober, 2019 Hvordan dufter en farve og skal man tælle til 7 imens man dufter? Nå.... blev heller ikke klogere på de kære kvinder, denne gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Oktober, 2019 Isoleret set er den meningsløs, men i hvilken sammenhæng er den bragt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helene 131 Skrevet 4. Oktober, 2019 Borende X skrev, for 1 time siden: Isoleret set er den meningsløs, men i hvilken sammenhæng er den bragt? umiddelbart tænker jeg ikke at en evt. kontekst vil hjælpe på meningsløsheden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 4. Oktober, 2019 Svaret er da helt oplagt gul 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 4. Oktober, 2019 MizzAnne skrev, for 31 minutter siden: Svaret er da helt oplagt gul Så giver det mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 4. Oktober, 2019 Man behøver vel ikke altid, at forstå det modsatte køns adfærd, måde at fortolke, udtrykke følelser m.v. for at føle sig draget, betaget, elske, nyde samværet m.v. På en måde synes jeg faktisk at tallet syv dufter som en fugtig morgen hvor solen lige er stået op. Måske fordi også fordi jeg synes at 7 et dejligt tal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg