Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

De gange jeg har været på thai besøg, har jeg altid købt en time med fuld pakke og med en enkelt undtagelse, stået på gaden efter ca 45 minutter og følt mig lidt snydt. 

Så jeg besluttede mig for at ændre strategi. 

Fandt en annonce, https://annoncelight.dk/showad/229889 hvor der kun blev reklameret massage. Jeg havde dog læst, at ekstra service var en mulighed.  Bestilte en times massage og blev mødt af en ganske køn kvinde et sted trediverne. Jeg havde på forhånd bestemt, at jeg ikke ville spørge om ekstra, så jeg beholdt underbukserne på, da jeg lagde mig på madrassen. Fik dog besked på at de skulle af. 

Fik så en ganske udmærket massage og da jeg kiggede på klokken, var der faktisk gået en hel time. Blev så tilbudt ekstra og valgte fuld pakke, hvilket dog ikke var noget særligt. Det er fået  betydeligt bedre andre steder. 

Kommer jeg igen? Måske, men så kun til massage og måske en hånd. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.