Hop til indhold
fyn44

Michelle, Harrisleerstrasse 30, Flensborg

Recommended Posts

Så er jeg kommet hjem fra turen til Flensborg. Her besøgte jeg Michelle, Harrisleerstrasse 30

http://www.fair-girls.de/Flensburg/146

Det var en oplevelse af de gode. Billederne passer ikke helt, men det gør ikke noget når virkeligheden falder endnu bedre i min smag. Hun har siliconebryster der er lidt for hårde. Hvad der adskille hende fra mange andre piger er, at hun ikke skifter personlighed efter hun har fået pengene. Det startede med lidt kæleri, hvor jeg endte med at give hendes dejlige fisse en slikketur. Så var det min tur til at få en dejlig omgang blow. Jeg fik endnu engang en slikketur i hendes dejlige fisse, da vi endte i en 69. Det var ikke hende der ville stoppe men mig - jeg ville jo også gerne nå at kneppe hende. Vi kneppede i forskellige stillinger, og til sidst kunne jeg ikke holde mig tilbage - super. Bagefter var der god tid til nussen og lidt snak. Hun er en rigtig sød pige med et godt humør der bare smitter, og øjenkontakt var der også meget af. Hun taler ikke tysk og hendes engelsk er ikke god. Men det til trods, så oplevede jeg ikke, at det var noget problem.

Prisen var 80 euro for en halv time med kondom også til det franske. For mig lød det lidt dyrt, indtil bagefter. Der var virkelig billigt, når jeg tænker på, hvor meget jeg fik for pengene.

Hun er en pige, som jeg klart kan anbefale.

fyn44

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev hun serviceret :-)

Meget lig den tidligere anmeldelse - sød pige!

Dog vil jeg sige de bryster er alt for hårdt pumpede. Man var næsten bange for at lege med dem!

Hun kommer fra den Dominikanske republik, og er her kun denne uge.

Jeg var hendes første kunde idag (kl 17:15). Det pev hun lidt over. Jeg forklarede hende, at mange springer hendes annonce over, da man ikke kan se ansigtet. Det kunne hun godt se.

Men hun har et rigtig flot ansigt, så der er bestemt ikke noget at være flov over 8-)

100 euro for 30 min, som blev til 45, fransk uden, og bad både før og efter. Fint sted med gode badeforhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...