Hop til indhold

Recommended Posts

Dette er mit første møde med en massagepige og første gang jeg sætter benene i et bordel. Så det er ikke blot en anmeldelse men også en first timers betragtninger. Bær over!

Efter megen snak om kommende prostitutionsforbud besluttede jeg at nu skulle det være, hvis jeg stadig skulle have chancen på lovlig vis. Inderst inde vidste jeg også at det måtte være en asiat, siden jeg i årevis har gået og kigget langt efter disse piger, uden at have særligt held med det.

Begyndte derfor at kigge efter websites på nettet med anmeldelser og fandt frem til eroguide og et par andre. Efter nærstuderen fandt jeg frem til at Singha Massage havde en pige der lød tillokkende: Sara, som i følge anmeldelserne var en slank og meget smuk pige midt i tyverne.

Åben 24 timer stod der på deres website. Så jeg begav mig en mørk decemberaften ned til Nr. Farimagsgade og bankede på kælderdøren til klinikken. Heldigvis blev der åbnet hurtigt, for indgangen var ikke særlig diskret placeret lige ud til gaden. Føltes lidt som om at alle forbipasserendes fordømmende blikke brændte hul i ryggen på mig. Eller sådan forestillede jeg mig det i hvert fald.

Døren gik op og jeg kantede mig febrilsk igennem hurtigt. Faktisk så hurtigt at jeg tror jeg kom til at klemme pigen der stod lige bag døren lidt. Jeg skyndte mig at undskylde, og spurgte om hvad hendes navn var. Sara, sagde hun. Min første tanke da jeg så hende var ”Sikke da en sød pige!”, hvilket skulle vise sig at holde stik, og min anden tanke var ”Hey, det er sgu da ikke hende fra billedet, og hun er ikke midt i 20’erne hende her”. – Jeg valgte dog at lytte til min første indskydelse. (Serviceinformation: Det viser sig senere at den oprindelige Sara er stoppet i branchen, og at en ny har snuppet hendes navn. Det gør at alle anmeldelser af ”Sara” fra før december 2012 er ubrugelige).

Jeg bad om lige at låne et toilet først, og på vejen hen til toilettet sad ikke mindre end 5 thai’er henslængt i nogle sofaer og ser en thailandsk film på en bærbar. Hmm ikke så diskret tænker jeg. To af damerne kigger op fra filmen da jeg går forbi. Registrerer at den ene smiler og kigger på mig med et meget frækt glimt i øjet. Fik desværre ikke hendes navn.

Toilettet en anelse skummelt. Ikke decideret uhumsk, men heller ikke et sted man spenderer længere end absolut nødvendigt. Da jeg kommer ud igen står Sara klar. Hun tager min faktisk meget tunge taske og tager mig i hånden og fører mig ind i et lille værelse. Hun virker servicemindet, og det giver mig ro.

Inde på værelset lukker hun døren bag os og spørger på gebrokkent engelsk hvad jeg vil have. Jeg beder om 1 time og giver hende 1.000 kr. Hun sætter noget musik på et lille anlæg på et natbord i rummet, og beder mig om at tage tøjet af og vente mens hun går ud med pengene. Det gør jeg så, og står derefter splitter klaus-jørgen og kigger rundt i lokalet som jeg lige om lidt skal have sex i. Lidt mærkeligt til mode. Der er et stort rødt badehåndklæde bredt ud på en briks, og jeg checker lige at det er rent. Det er det, og gulvet er også rent, så hygiejnen er godkendt. Jeg står og lytter til det bløde popmusik som Sara har sat på, og det føles som om der går lang tid, men det gør der nok ikke. Den der har opfundet udtrykket at det stinker som et horehus har ikke vidst hvad han snakkede om nåede jeg lige at tænke, for der lugter ikke af noget.

Endelig kommer hun tilbage. Smilende og imødekommende. Jeg skynder mig at fortælle hende at hun er smuk. Automatreaktion tror jeg. Vil jo gerne være på god fod med min massagepige! I reglen er hun pæn, men ikke smuk. Hun tager dog komplimenten med et smil. Hun signalerer at jeg skal lægge mig på briksen på maven, hvilket jeg gør. Jeg frabeder mig massageolie, og hun går igang med en halvhård massage startende fra fødderne hvor hun trykker og rammer nogle gode punkter. Er det thaimassage? Jeg ved ikke hvad det kaldes, men det føles rigtig godt. Mens hun masserer mig sidder Sara og nynner med til musikken, og det lyder helt godt og afslappende. Vi snakker lidt på det begrænsede engelske hun har. Hun er 38 år, og har været i Danmark med sin familie i et par år fortæller hun.

Alt hvad Sara gør ved mig er rart. Hun er opmærksom, høflig og hengiven, blid og virkelig virkelig sød. Ærger mig lidt over at hendes sprog ikke er bedre, men jeg fortsætter med at sweettalke hende og jeg kan se at det gør hende glad. Hun vender mig om og masserer min front. Jeg beder hende om at tage tøjet af før hun fortsætter massagen. Hun smiler genert som om det er første gang at nogen er komme på den tanke, hvilket jeg undrede mig lidt over, men hun gør som jeg ønsker.

Jeg kan se da hun tager tøjet af at de 38 år nok passer meget godt. Tingene hænger lidt, og der er måske også født et barn, men det gør mig ikke noget. Jeg beundrer hendes gyldent brune hud i stedet. Hun fortsætter massagen og tager kort efter fat i mit nu erigerede lem. Hun taler til den og siger ”shhh, not yet!” hvorefter hun griner til mig. Hun masserer mit lem langsomt og sidder og stirrer på den lidt underfundigt. Hun finder derpå et kondom frem og sætter på. Hun stiger op, og glider langsomt ned over mig, uden glidecreme. Hun er våd registrerer jeg, og hun stønner som om hun kan lide det og rider mig et par minutter. Jeg bliver nødt til lige at tage en kort timeout, for hun er ret stram, så vi skifter stilling. I missionæren begraver jeg hænderne i hendes dejlige lange sorte hår mens jeg nyder kropskontakten med hende. Til sidst kommer jeg. Hun har dog ikke travlt med at jeg skal komme af, så vi ligger lidt og kigger på hinanden.

Efter at hun har hjulpet mig med at tørre af og jeg er ved at tage tøj på læner hun sig ind over mig og insisterer på at få et kys. Hun får et par tantekys mens hun nusser mig lidt i håret. Det havde jeg ikke lige set komme, men det forstærker følelsen af at Sara i den time vi har spenderet sammen har været hengiven til mig. Ved ikke om hun bare er sådan, eller om det er fordi jeg virkelig har behandlet hende pænt og respektfuldt.

Jeg bliver gelejdet ud gennem en anden dør end den jeg kom ind af, så det er umuligt at møde en eventuel næste gæst. Jeg begiver mig på dirrende ben ud i det kolde decembermørke, efter at have fået det jeg nærmest vil kalde en wellness behandling med indlagt sex. Massagen kan jeg mærke i to dage efter, så det har hun haft styr på. Måske i virkeligheden godt at den første Sara er stoppet. Det her kunne jeg godt blive afhængig af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig beretning Sweetums. Du har oplevet lige det der gør besøg hos thai piger til en helt speciel oplevelse. Og så ved første besøg :!: Du må have et naturtalent :?:

Et råd. Husk at mix dine besøg hos pigerne med lige dele thai og danske piger. Det er to vidt forskellige oplevelser, men begge yderst dejlige .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow Sweetums.

Fin fin anmeldelse. Jeg så gerne du besøgte flere steder, så jeg kunne læse FLERE af dine oplevelser.

Tak for det... Du sætter en vis standard!

Kosmiske krammer fra Tykke-Buddha :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...