Hop til indhold

Recommended Posts

Guest umiaqse

Lyckan er når man rammer helt rätt. :)

Sökte på annonslight för ett par dagar sedan. Av misstag hade jag valt ”Sjælland” istället för ”hovedstadsområdet”.

Fastnar på en annons av Alina. Texten verkar vara skriven direkt till mig och det jag sökte denna dag.

Desvaerre fann jeg ingen anmeldelse av pigen här på eroguide och tänkte fejk...:wacko:

Kunde dock ikke få henne ur mitt huvud, så jeg skrev till henne, fick bokat ett möte och körde till Slagelse. 

Det turen ångrar jeg inte. Alina er en av de naturligaste, frækkeste og coolaste piger jeg mött. En pige helt i min smak. Jeg lämnade henne med ett stort leende på läpparna. :)

Ser nu att hon har flyttat till Kolding, men Alina ska jeg hålla utkik efter. Der er så mange ting jeg stadig har att uppleva med henne :rolleyes:

Dette kan vaere starten på någet helt fantastiskt (hvis hon nu kommer tillbaka från Kolding) :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker, ville nok ikke have fundet annoncen super pålidelig uden foregående anbefaling. 

"Can dominant you and fuck you hard ...Can be soft and sensual and have really nice GF sex", ja - lyder som der er grobund for mere end et besøg :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

@Varmemester, Besøgte en ven, och gik forbi ditt ditt kontor. 

Smilede til mig selv og tænkte, at jeg sandsynligvis ved, hvad du gør på mandage, onsdage og torsdage :D.

 

72F5EECA-81A8-4B9E-B264-0A38FF7BEEDE.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
umiaqse skrev, for 1 time siden:

@Varmemester, Besøgte en ven, och gik forbi ditt ditt kontor. 

Smilede til mig selv og tænkte, at jeg sandsynligvis ved, hvad du gør på mandage, onsdage og torsdage :D.

 

72F5EECA-81A8-4B9E-B264-0A38FF7BEEDE.jpeg

Du har ganske ret min gode nye svenske ven.. :lol: :lol:

Du kan jo komme med en af dagene. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er igen i Kolding, på kendt hotel nede i byen. Billederne er delvist af hende, man typemæssigt er de helt korrekte. Hun er sød og sjov og pletter fint. Jeg bestilte en hurtig tur/15 min men det tog alt i alt 1/2 time. Hun har ikke travlt.

vi nåede en 3-4 stilling plus et lækkert blow og hun afsluttede mig med hånden til sidst.

En sød og professionel pige der bestemt leveret hvad man betaler for. Jeg er sikker på at hun også kan GFE hvis det er hvad man betaler for. 

Besøg trygt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...