Hop til indhold
Wolfen0204

Blid kvinde randers

Recommended Posts

Guest Aalborg
Dennis Nord skrev, for 43 minutter siden:

følge lige med :-)

JA, gør du det, men hvorfor i alverden skal vi andre belemres med den information???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB
Aalborg skrev, 1 time siden:

JA, gør du det, men hvorfor i alverden skal vi andre belemres med den information???

Hey-hey, be nice :) Der gik faktisk lang tid, før at jeg fandt ud af, at der er en "følg-knap".

Det er blevet ret så gængs, at man automatisk "følger noget" på sociale medier - ved at kommentere

I stedet for at komme med en kommentar, som man kunne tolke som irritation/arrogance fra din side, hvorfor så ikke hellere venligt fortælle om en tilsyneladende overset funktion - når nu du alligevel bruger tid på at kommentere? 

Alt godt herfra ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Det er ikke typiske billeder for en pige som sælger sex – slet ikke ansigtsbilledet – de færreste danske piger viser ansigt.
Er jeg den eneste som tænker noget i retningen af en sur eks. eller en anden skiderik som prøver på at genere pigen :angry:

Redigeret af mature man
"tyrkfejl"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
mature man skrev, for 5 minutter siden:

Det er ikke typiske billeder for en pige som sælger sex – sket ikke ansigtsbilledet – de færreste danske piger viser ansigt.
Er jeg den eneste som tænker noget i retningen af en sur eks. eller en anden skiderik som prøver på at genere pigen :angry:

Særligt  med  et  søgbart  mobilnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Særligt  med  et  søgbart  mobilnummer.

og næste nabo til Pigekollektivet. Det lugter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...