Hop til indhold
VikingeKølle

"Anne" i Århus (ÅRHUS SEXY COUNTRY GIRL 100% ORIGINAL PICTURE ❤️)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/278930

Har stødt på den lille frækkert før, men det var for sent, død profil om man vil, og derfor ikke relevant at søge videre information. Nu er der kommet en ny :)

Nogen/Nogle der kan berige mig med lidt viden om hende og hendes service. Også gerne et præg om en ca lokation, da der findes ret mange fortolkninger på Århus for de knap så lokale.

Tak på forhånd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været i Århus flere gange dette år, under forskellige navne og måske også sidste år. Jeg besøgte hende en sen aften i marts. Dengang var der en tråd om hende på eroguide, hvor det blev bemærket, at hun havde virkelig dårlige tænder. Det var helt sandt. Jeg har siden set billeder hvor hun smiler med et meget fint tandsæt. Måske pengene har været brugt til det?

Men om hendes service: Tja, prisen er rimelig og den inkluderer alt på hendes menukort i den tid du betaler for. Hun lokkede mig med en velskabt krop og, at dømme efter billedet hvor hun sidder på hug uden trusser, også en lækker kusse med svulmende læber. Jeg måtte gerne gå ombord i dem, men hendes deltagelse var helt væk undervejs og det tager rigtig meget af min tænding og fornøjelse at hun virker fjern. Jeg bilder mig ikke ind at disse piger kun tænker på sex og at enhver mand gør dem liderlige. Der er blot ret meget forskel på den der ved hvordan man arbejder med og ikke imod, ved at være helt reduceret til en passiv krop. Men hun er ung og ellers sød nok. Måske jeg ramte et forkert tidspunkt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i foråret. Hun virkede lidt genert, og stille, men var bestemt venlig og imødekommende. Jeg kan også genkende den lidt manglende gnist, men i min fantasi fik det lidt karakter af en amatørs lidt sky tilgang til at være glædespige og efter jeg  fik tændt lidt op i hende , så endte jeg med at få en ganske fornøjelig halv time. 

Så hvis man er klar til at arbejde lidt for sagen, så en forsigtig anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...