Lauersen 10025 Skrevet 3. Oktober, 2019 Ja, jeg har ikke været på så mange besøg endnu, men er da allerede blevet godt træt en enkelt ting her i "denne verden". Det der bank på døren når tiden er ved at være gået, som bare kommer alt for pludseligt, og river en fuldstændigt ud af fatningen. Har også mødt piger der har sat stopuret på deres telefon, hvilket jeg egentlig heller ikke synes er optimalt, da det også kommer fra det ene øjeblik til det andet. Måske kunne man aftale med pigen at der kører en playliste i baggrunden som man er enige om forinden, og kender sangene på. På den måde ved man ca. hvor lang tid der er tilbage, og der er ingen potensnedsættende diskussioner om hvornår tiden er startet. Jeg kunne da sikkert selv sidde og sammensætte en, men vil da hellere høre fra alle jer kære mennesker af alle farver hvad i ville sætte på sådan en playliste. Har i allerede en færdiglavet, eller bare nogle vildt gode ideer? Alle musikgenrer er selvfølgelig velkomne (men helst ikke Rick Astley eller Trolololo). Den skal ikke nødvendigvis fungere som drejebog for hvilke aktiviteter man skal igennem, men det vil da være en kærkommen bonus. Noget jeg slet ikke selv kan undvære ved sex er oral til pigen, så jeg sparker lige det hele igang, først med en hurtig slikketur til at sætte igang (3:53 min), og så en længere omgang (10:22 min) der gerne skulle medføre en (sprøjte?)orgasme: Tag jer ikke af de fire grimme fyre i videoen. Man burde gøre et eller andet forskønnende ved dem, måske lidt ansigtsmaling eller noget. Et nummer der også er kendt som "The Floorgasm" grundet forsanger Floor Jansens præstation live. Så, kom glad med jeres sexmusik. Måske det lykkedes at få noget brugbart sammensat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9558 Skrevet 3. Oktober, 2019 Lauersen skrev, for 10 minutter siden: Ja, jeg har ikke været på så mange besøg endnu, men er da allerede blevet godt træt en enkelt ting her i "denne verden". Det der bank på døren når tiden er ved at være gået, som bare kommer alt for pludseligt, og river en fuldstændigt ud af fatningen. Har også mødt piger der har sat stopuret på deres telefon, hvilket jeg egentlig heller ikke synes er optimalt, da det også kommer fra det ene øjeblik til det andet. Måske kunne man aftale med pigen at der kører en playliste i baggrunden som man er enige om forinden, og kender sangene på. På den måde ved man ca. hvor lang tid der er tilbage Det er måske nok lidt hård at sige følgende men, gæsterne skal primært tilpasse sig pigernes koncept og ikke omvendt. Mange der besøger eksempelvis klinik, har oplevet det samme, og har skulle igennem en tilvænningsperiode. For mit eget vedkommende beholder jeg altid mit ur på. Ikke fordi jeg ligger og glor på det konstant, men mere for at disponere tiden, så jeg/vi når det vi skal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10025 Skrevet 5. Oktober, 2019 TheVoice skrev, den 3.10.2019 at 17:11: Det er måske nok lidt hård at sige følgende men, gæsterne skal primært tilpasse sig pigernes koncept og ikke omvendt. Mange der besøger eksempelvis klinik, har oplevet det samme, og har skulle igennem en tilvænningsperiode. For mit eget vedkommende beholder jeg altid mit ur på. Ikke fordi jeg ligger og glor på det konstant, men mere for at disponere tiden, så jeg/vi når det vi skal. Den er jeg helt med på. Men jeg tænker ikke at der kan være noget forgjort i at at der ligger en telefon eller noget og spiller noget musik imens det sjove foregår. Bare så man ved lidt på forhånd hvornår spurten skal sættes ind. Jeg har i øvrigt aldrig gået med armbåndsur, og skal ikke til at begynde på det. Lige et lille nummer til. Denne gang blow til manden. Og den skal til roden ved hvert "Bob". (4:17 min) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 6. Oktober, 2019 De fleste steder hænger der et ur på væggen, så er det nemt for både pige og gæst at holde øje med tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10025 Skrevet 9. Oktober, 2019 Liv skrev, den 6.10.2019 at 13:17: De fleste steder hænger der et ur på væggen, så er det nemt for både pige og gæst at holde øje med tiden Jeg har ikke set et endnu (men stoler da på du ved hvad du snakker om), og det er måske heller ikke der jeg har lyst til at have mine øjne. Nå, nu skal der løbe noget blod til det nederste hovede. Mon ikke Prince kan sørge for det (4:45): Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 9. Oktober, 2019 Lauersen skrev, for 1 time siden: Jeg har ikke set et endnu (men stoler da på du ved hvad du snakker om), og det er måske heller ikke der jeg har lyst til at have mine øjne. Ok, de fleste steder jeg kender til så Du skal ikke have øjnene der permanent, men blot diskret skæve af og til, så du også selv kan ha lidt styr på tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 10. Oktober, 2019 Og dem som kun er til 30min. må gerne bruge min favorit https://www.youtube.com/watch?v=zuL687HGfjI Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg