Hop til indhold
Gabel

Aggersundvej 303 Fjerritslev

Recommended Posts

Gabel skrev, for 23 minutter siden:

Ved billeder er fake, som de som regel er på denne adresse. Derfor også denne efterlysning. 

Det er egentlig pudsigt at det er hovedreglen der nu. Førhen (for nogle år siden) var billederne fra stedet faktisk altid ægte og der blev gjort meget ud af at vise at de var det. Billederne var typisk taget på stedet så det var tydeligt at se (især for tidligere kunder) at billederne var taget på adressen. 
Er der nogen der ved om stedet har skiftet ejer for nogle år siden siden det nu er normen med falske billeder? 

Jeg husker at der i en længere periode for en del år siden var nogle okay piger der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 3 timer siden:

Det er egentlig pudsigt at det er hovedreglen der nu. Førhen (for nogle år siden) var billederne fra stedet faktisk altid ægte og der blev gjort meget ud af at vise at de var det. Billederne var typisk taget på stedet så det var tydeligt at se (især for tidligere kunder) at billederne var taget på adressen. 
Er der nogen der ved om stedet har skiftet ejer for nogle år siden siden det nu er normen med falske billeder? 

Jeg husker at der i en længere periode for en del år siden var nogle okay piger der. 

Jeg kom der også for nogen år siden. Og ja, der var jævnligt skønne udlanske piger. Men stoppede med at besøge stedet, da standarden faldt meget. 

Har efterfølgende været der nogen gange, men altid kørt igen, da pigerne var langt fra hvad jeg kunne tænde på. Og selvfølgelig også fordi det er falske billeder på deres annoncer. 

Men er det en der er værd at køre efter, altså hende der er der nu? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været forbi. 

Det er ikke hende på billederne. 

SURPRISE.... 

Havde sms'er med hende først. Startede i den høje ende pris mæssigt. 

Men efter et par sms'er, lykkes det at aftale en god pris. 

Hun taler spansk, og alt bliver oversat på hendes telefon.

Tøjet blev smidt, undtagelse af hendes bh. Hun startede på bj, og det var okay. Da jeg var klar til det videre forløb, bad jeg hende om at vende sig om. Men dette var hun lidt imod, til den pris. Kun bj. Efter lidt oversættelse på hendes telefon, hvor jeg forklarede at jeg havde købt tid og ikke ydelser, lykkedes det at få lov at kneppe hende. Dog skulle jeg komme hurtigt. Jeg ville nu tage hendes bh af, men hun blev sur, og det var åbenbart ikke med i prisen. 

Nå men jeg ville ikke spilde mine penge, så begyndte at Kneppe hende uden brok. Bedre end ingenting. 

Hun holdt hænderne der nede, for jeg ikke kom for langt ind. Jeg tog fat i dem, for at fjerne dem. Hold nu kæft hun blev sur. 

Skyndte mig at komme.

I tøjet og så ud af døren. 

Vil gætte på hun er i 30'erne, omkring 170 høj og Ca 65-70 kg. 

Langt lyst hår, og lidt hår på fjamsen (trimme) 

Lidt stor røv, og bryster måske en 80-85D (fik dem jo ikke set) 

Gentagelse... NEVER AGAIN 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...