Hop til indhold
sex2night

Hvem har prøvet "enlig mor"

Recommended Posts

Har prøvet hende. Hun kan absolut anbefales. Fik blow uden og kom i munden på hende. Hun sluger ikke. Man får lov at lege med hendes fantastiske flotte bryster imens. Hun tilbyder ikke andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende ude i Brøndby hvor vi kørte til et diskret sted og jeg fik et bj i bilen.

Hun er virkelig sød og nem at tale med, men alderen er helt skæv, hun er bestemt ikke i 30'erne, men nok nærmere midt i 40'erne vil jeg mene - og en smule slidt i det. 

Hendes blow fejler bestemt ingenting, det er hun virkelig god til og man må også gerne lege med hendes bryster hvis man har lyst - jeg havde ikke.

så forvent ikke en yngre og sprød model, men i stedet en mere moden der virkeligt kan sit kram og som er en rigtig sød person man hurtigt får god kemi med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eiskalt skrev, for 23 timer siden:

Jeg har mødt hende ude i Brøndby hvor vi kørte til et diskret sted og jeg fik et bj i bilen.

Hun er virkelig sød og nem at tale med, men alderen er helt skæv, hun er bestemt ikke i 30'erne, men nok nærmere midt i 40'erne vil jeg mene - og en smule slidt i det. 

Hendes blow fejler bestemt ingenting, det er hun virkelig god til og man må også gerne lege med hendes bryster hvis man har lyst - jeg havde ikke.

så forvent ikke en yngre og sprød model, men i stedet en mere moden der virkeligt kan sit kram og som er en rigtig sød person man hurtigt får god kemi med.

Det ser ikke ud til at hun er særlig aktiv eller er der en anden måde at kontakte hende på ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke så tit aktiv og når hun er skal man være hurtig på tasterne. 

Jeg havde fornøjelsen af at møde hende i sommer. Flot kvinde. Alder vil jeg skyde til slut 30erne. Men det kan jeg fornemme der er delte meninger om. 

Lækkert blow uden gummi. Hun blev hentet et sted i Brøndby og så fandt vi et stille sted og hyggede i bilen. 

Jeg vil helt sikkert aftale en dag med hende igen hvis muligheden er der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...