Hop til indhold
jensemanden

"Hul-bror" søges til rollespil - tør du ?

Recommended Posts

Som det måske er nogen bekendt er rollespil min store passion. Ofte har mine anmeldelser foregået i sygeplejeske-, skolepige-, stuepigeverdenen. Synes at en lille leg, har givet gp-besøget en ekstra dimension. Planlægningen fra fantasi til udførelse har også været en spændende proces.

Som den seneste ide, har jeg leget med tanken om at være 2 fyre om en pige - og her er det, at DU måske kunne tænke dig at indgå ...

Rollespillet kunne tænkes at hedde : "Hævnen over utro kæreste"

Prolog :

Den unge kvinde har erfaret, at en heftig korrespondance har foregået mellem hendes fyr og hans chefs unge kone. Saftige sms-er og takke for foregåede hyrdetimer er sendt frem og tilbage. Måske har det også undret hende, at hendes kæreste altid havde "overarbejde" når hans chef var på forretningsrejse. Kæresten var ikke kun skuffet, hun var rasende - hun ville have hævn. Da hun serverede aftenkaffen havde hun derfor puttet sovemiddel i hans kop, og da han var godt døsig, afklædte hun ham og bandt ham til en stol med bind for øjnene....

Handling :

Kæresten sad nu fastbundet og hjælpeløs. Hun tog nu sin telefon og ringede efter kærestens chef. Da chefen ringede på døren, stod hun i det frækkeste lingeri, og hurtigt satte hun chefen ind i hele situationen. og han var bestemt ikke svær til at overtale, da hun foreslog, at de skulle have hed sex foran den fastbundne utro fyr. Fyren fik nu et par kraftige slag over pikken og hans brystvorter fik et par "sherif-stjerner", så han kunne vågne op. Intet kunne han se, men lyden af, at hans kæreste kyssede en anden kunne han ænse. Han fornemmede også, at hendes åndedræt blev tungere og tungere. Hvad havde hun gang i ? Nu kom små hvin fra hende, og han kunne høre 2 kroppe der rytmisk ramte hinanden. Det stod på i en rum tid, tiden føltes at gå ulidelig langsomt .... Kæresten nød afstraffelsen af hendes utro fyr, men langsomt fik hun også lidt ondt af ham. Efter nogen tid anbragte hun sig i en doggy, og tog munden om sin kærestes pik. Han kunne nu mærke, hvordan hvert stød chefen kneppede hans kæreste med, forplantede sig helt ud til hans pik. Han følte det  både ydmygende og dejligt på en gang. Da hans kæreste syntes de havde afstraffet ham nok, løsnede de ham, og alle havnede i dobbeltsengen .....

Epilog :

Næste dag blev den utro kæreste kaldt ind på chefens kontor. Chefen fortalte, at han var taget hjem og konfronteret sin kone om sin viden, og ligeledes fortalt hvordan hendes "elsker" var blevet afstraffet. Hun havde så sagt, at hun jo egentlig også var medskyldig, og derfor også måtte tage sin straf. Chefen spurgte derfor sin ansatte, om han og hans kæreste havde lyst til at komme forbi den følgende lørdag til afstraffelse af hans utro kone ....

Kunne nogen have lyst og mod til at deltage i ovenstående leg, så meld jer gerne, send eventuel en PM til mig. Jeg har ikke tænkt på nogen speciel glædespige, men skulle der være nogen, der synes at det kunne være interessant, så skriv gerne, enten på PM eller her. Jeg forestiller mig en dansk pige eller een vis engelske er godt, så kommunikationen foregår bedst mulig. En mulighed kunne være, at vi mødes på et værthus/cafe umiddelbart før rollespillet, og fik en øl. Vi kunne trække lod om rollerne, da jeg for mit vedkommende, kan se mig i begge roller. Honoraret til gp-en deler vi naturligvis 50/50. Spændt på at høre, om nogen melder sig ...

Redigeret af jensemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder yderst interessant. Ikke dårligt setup. ;)

Et par spørgsmål. Hvad er dine kriterier for GP'en udover dem du har nævnt? Altså udseende og sådan. Og hvilke kriterier har du til den anden mand der skal medvirke? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget relevante spørgsmål. Det vigtigste kriterie for begge : De skal være legesyge, det er altafgørende. Jeg har haft kanon oplevelser med både unge som lidt mere modne piger, her har jeg i mit skriv, måske underforstået tænkt på en lidt yngre pige (under 30 -35 år) . Ikke for mange tatoveringer. Fyren er det ok  med tatoveringer, alder op til min egen alder (medio 50-erne). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TBcph

Det er lige netop Sådan et rollespil, som jeg er HELT med på. Og helst med mig i rollen som kæresten der hjælpesløs (evt osse med chastity bur på) ydmyges ved at chefen har sex med kæresten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt være frisk på at lege med lidt cuckold fantasier for dem af jer, der gerne vil være den submissive i det setup. Hvis du tænder på tanken om at se en bull eller en yngre fyr knalde en pige foran dig, som vi kan lege er din kæreste, så giv mig en besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den slags er jeg også med på, som cuck/bund, er bi og vil gerne gøre en RIGTIGT stor bull klar foran en lækker kvinde ...... :) Skriv gerne pb ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tekla - når chefens kone skal have sin straf, er du jo den oplagte til rollen. Den er som skabt til dig. Ingen glædespige har meldt sig til rollen som den hævngerrige kæreste, så håber da nogen ville komme på banen. Tak til de Brødre der har vist interesse, henvender mig lige i den rækkefølge de er kommet ind. I øvrigt glad for at se, at der er andre "legelystne" end mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...