Hop til indhold
Guest Organizer

En stille bøn!

Recommended Posts

Gæst

Tit, lidt for tit efter min smag råbes der reklame, når et nyt eller forholdsvis nyt handle skriver en anmeldelse af en pige, som ikke andre har besøgt.

Og nogle gange er det da også sådan, det forholder sig, meeeen, kære venner, andre gange er det i høj grad medvirkende til, at nye brugere ikke føler sig velkomne, når det første, de konfronteres med, er mistænkeliggørelse fra såkaldt etablerede handles, jeg synes, at det er synd!

Ooooog, vi er jo heller ikke dummere, end folk er flest, vi filtrerer faktisk mange reklamer fra allerede inden, der kommenteres i tråden, det vidner de mange indlæg, der gennem tiden er flyttet til papirkurven, tydeligt om.

Det betyder ikke, at vi finder alt, så hints desangående er absolut velsete, men kunne I ikke meddele os jeres mistanke i en PM i stedet for at skrive i tråden, resultatet er jo det samme, vi kigger på det, og hvis mistanken er velbegrundet, griber vi ind, hvis ikke, så støder vi ikke nytilkomne fra os helt ubegrundet.

Husk.: Dit handle har også på et tidspunkt skrevet sit første indlæg!

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

godt sagt det kunne lige være mine ord, jeg syntes nemlig også det er svært at være ny når man skriver en god anmedelse første gang mvh knallert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...