Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Er der nogen der ved hvad der rører sig på massagefronten i Silkeborg pt.? Nu hvor Mimi selv har lukket/lejet butikken ud for en periode pga. sygdom så kan man jo ikke få afslutning der. Er der nogen der ved om 'Jasmin69' har lagt det sjove på hylden nu hvor hun ikke reklamerer med det længere eller om det bare er en strategisk ændring af annoncen pga. 'uønsket opmærksomhed'? 
Er der andre thaisteder i byen hvor man kan få afslutning?  Er der i det hele taget steder hvor man kan få massage af en flot ung pige (afslutning eller ej)?. 

Send gerne en privat besked hvis der er kendskab til steder hvor man evt. kan få mere men at det ikke er noget der skal reklameres med. 

På forhånd tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 5 minutter siden:

Hvilken del af Silkeborg er det. 

Midt, øst, nord, syd eller vest

Hvis det er 'Jasmin69' du tænker på, så skulle hun holde til i Alderslyst (For dem der ikke er så kendte i Silkeborg, så er det det centrale område mellem søen og Nordre Ringvej).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 29 minutter siden:

Hvilken del af Silkeborg er det. 

Midt, øst, nord, syd eller vest

Ikke så langt fra Himmelbjerget Apoteket, en sidegade til Borgergade 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mau skrev, for 3 timer siden:

Ja, når jeg kigger linket så hedder profilen 'Jasmin69'. Det er altid en god ide lige at have styr på tingene før man forsøger at rette på andre ... 

Beklager, men fint du fik takket for mit forsøg på at hjælpe dig... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
LarsB skrev, den 3.10.2019 at 13:54:

Jasmine tilbyder i hvert fald massage, om du er heldig med resten, må så komme an på en prøve. 

Har tidligere fået fp hos hende, men det tilbyder hun ikke lige pt på linket.. 

https://annoncelight.dk/showad/281313

Annoncelight, helt ærligt, er det et sted man annoncerer, hvis man ikke sælger sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mau skrev, den 3.10.2019 at 04:05:

Hej

Er der nogen der ved hvad der rører sig på massagefronten i Silkeborg pt.? Nu hvor Mimi selv har lukket/lejet butikken ud for en periode pga. sygdom så kan man jo ikke få afslutning der. Er der nogen der ved om 'Jasmin69' har lagt det sjove på hylden nu hvor hun ikke reklamerer med det længere eller om det bare er en strategisk ændring af annoncen pga. 'uønsket opmærksomhed'? 
Er der andre thaisteder i byen hvor man kan få afslutning?  Er der i det hele taget steder hvor man kan få massage af en flot ung pige (afslutning eller ej)?. 

Send gerne en privat besked hvis der er kendskab til steder hvor man evt. kan få mere men at det ikke er noget der skal reklameres med. 

På forhånd tak :-)

Nyt for mig at Mimi er lukket pga sygdom, hende har jeg været glad for at besøge 3-4 gange. Håber da ikke det er noget alvorligt, nogen der ved mere ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 3.10.2019 at 15:35:

Ikke så langt fra Himmelbjerget Apoteket, en sidegade til Borgergade 

Hvor gammel er Jasmin 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jylland skrev, den 27.10.2019 at 09:06:

Prøv at søge på

Mimi Beauty massage silkeborg

på facebook

sjovt som man kan se den kære Mimi her nu 

og for noget tid siden kom jeg rigtigt for had herinde fordi jeg skrev at jeg både havde fået sex og blow jobs af hende 

for sådan noget gjorde Mimi nemlig ikke...

hehe... jo hun gør :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
thomas 123 skrev, for 2 timer siden:

sjovt som man kan se den kære Mimi her nu 

og for noget tid siden kom jeg rigtigt for had herinde fordi jeg skrev at jeg både havde fået sex og blow jobs af hende 

for sådan noget gjorde Mimi nemlig ikke...

hehe... jo hun gør :P 

Du er åbenbart den eneste der er så heldig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...