Hop til indhold

Alm dansk massør med ekstra

Featured Replies

Skrevet

Hej :)

Er der nogle der kender til en alm dansk massør, som måske kan lokkes til handjob, hvis kemien er der?

Alder på kvinden er underordnet :)

Det må gerne være i det nordlige Jylland, men ikke et krav.

Send mig gerne en privat besked, hvis du har et godt tip, og ikke ønsker at dele det med alle.

Håber at høre noget :)

Skrevet
onlybeas skrev, for 18 minutter siden:

Hej :)

Er der nogle der kender til en alm dansk massør, som måske kan lokkes til handjob, hvis kemien er der?

Alder på kvinden er underordnet :)

Det må gerne være i det nordlige Jylland, men ikke et krav.

Send mig gerne en privat besked, hvis du har et godt tip, og ikke ønsker at dele det med alle.

Håber at høre noget :)

Det kan næsten kun blive hende omkring Randers- Viborg,  ka ikk lige huske hva hun kalder sig, sorry, men prof er hun i begge 

Mener iøvrigt hun har lidt mange kunder og det er der vel grund til, go fornøjelse :rolleyes:

Skrevet
  • Author
Thaimig skrev, Lige nu:

Det kan næsten kun blive hende omkring Randers- Viborg,  ka ikk lige huske hva hun kalder sig, sorry, men prof er hun i begge 

Mener iøvrigt hun har lidt mange kunder og det er der vel grund til, go fornøjelse :rolleyes:

Er det Q45 du tænker på? :)

For der har jeg været SÅ mange gange ;)

Skrevet
onlybeas skrev, for 2 minutter siden:

Er det Q45 du tænker på? :)

For der har jeg været SÅ mange gange ;)

Netop, men så bliver det Djursland, mener hun er på Eg eller Al, hun er iøvrigt også super, men lidt svær at lokke med direkte sex 

Skrevet
  • Author

Har været der FOR meget ;) derfor jeg gerne vil finde en ny..

Ellers tak :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.