Hop til indhold
Stodder1

Ladyboy Yaya Fredericia

Recommended Posts

Kommer lige derfra, koloni have hus, men hyggeligt. 

Yaya er meget tynd og super flot, 100,% som billeder på annoncelight.dk fine hormonbryster. 

Betalte 1500 for en time og det var hyggeligt, det der trækker ned er kondom på begge allerede ved oral, jeg er mest glad for oral uden og så kondom ved anal.. Heller ikke rigtige kys, kun tante udgave. 

Som sagt hun er flot og sød, gentagelse risiko tæt på 0. Simpelthen lidt for kedeligt for mig... Massage bagefter kunne gøres hårdere af en mus... 

Romeomand. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Herbertus skrev, for 14 minutter siden:

Det er vel fair nok at han linker til sin anmeldelse af samme person?

ja det er - jeg overså det bare...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også lige været der. Rigtig sød og utrolig smuk ladyboy og ja det præcis som på billederne. 

Skrev til Yaya og kom til adressen. Det var et lille hyggelig hus meget diskret. Jeg kommer ind og blev mødt af Yaya, virkelig smuk og i badekåbe, fik at vide jeg skulle vente på sofaen imens hun tog et bad, ikke rigtig nogen problem udover varmen fra fyret, følte jeg var i sauna. Jeg betalte 1000 for 30min og fik egentligt det jeg kom efter.

Minus er hun er lidt for feminine til mig. Måske handler det mere om smag og behag.

Plus. Meget flot ladyboy, rigtig sød og penge værd. Kommer nok igen hvis jeg tilfældigvis skal forbi Fredericia. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virker lidt som alle har den samme oplevelse. 

Jeg har efterhånden været sammen med en del ladyboys, og foretrækker hendes type, feminin. 

Det trækker bare ned, når der ikke rigtig spores lidt liderlighed hos hende, kunne ligeså godt være en robot. 

Har været sammen med nogle stykker der stadig synes det er FRÆKT og som tænder sammen med en, som kysser og ikke skal have kondom på til oral.. 

Hvis du er til vild sex, med sved og hård knep, så er det ikke hende. 

Måske er hun lidt genert, det virker bare som lidt en leverpostej oplevelse til 1500.

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende idag, og må sige at chancen for gentagelse er 0. Første gang med en ladyboy, og hun ser jo faktisk ret godt ud.

Mere mekanisk oplevelse skal man lede længe efter.

"what you want?", "money first" "take of clothes".

Så frem med gummi og på med det, en mekanisk hånd der bare blev kørt op og ned. Ingen indlevelse eller andre former for at viser bare lidt lyst.

Min kone er sgu mere liderlig, og det siger desværre ret meget.

Af med gummi, spillede mig selv hård, og hun sagde at nu var det nu. På med gummi og ind i nummi. Måtte ikke røre, måtte ingen ting, hun låde bare der og tog imod.

Må sige at jeg syntes det er mere frækt at spille den af til tanken om min svigermor end det var at kneppe yaya.

Øv - men det var ugens adventsgave til mig selv. Men nu er det prøvet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
M7000 Gift skrev, for 23 minutter siden:

Jeg har besøgt hende idag, og må sige at chancen for gentagelse er 0. Første gang med en ladyboy, og hun ser jo faktisk ret godt ud.

Mere mekanisk oplevelse skal man lede længe efter.

"what you want?", "money first" "take of clothes".

Så frem med gummi og på med det, en mekanisk hånd der bare blev kørt op og ned. Ingen indlevelse eller andre former for at viser bare lidt lyst.

Min kone er sgu mere liderlig, og det siger desværre ret meget.

Af med gummi, spillede mig selv hård, og hun sagde at nu var det nu. På med gummi og ind i nummi. Måtte ikke røre, måtte ingen ting, hun låde bare der og tog imod.

Må sige at jeg syntes det er mere frækt at spille den af til tanken om min svigermor end det var at kneppe yaya.

Øv - men det var ugens adventsgave til mig selv. Men nu er det prøvet.

 

Nu du kender til dette forum ville jeg anbefale dig at læse her og følge anbefalingerne frembfor at besøge en som alle fraråder :)

 

Kig forbi KBH og besøg Malii, så får du en god andengangs oplevelse i det mindste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må lige slå et slag for Yaya. Jeg besøgte hende for to måneders tid siden og havde en rigtig god oplevelse. 

Hun var lidt nervøs i starten men jeg fik hurtigt varmet hende op med kys over hele kroppen - wow hvilken stram krop hun har. Jeg tror også at det hjælper at tage styringen lidt med hvad der skal ske.

Det blev en ret intens omgang hvor jeg fik suttet hende hård og efterfølgende tog hende i forskellige stillinger. Det endte med at vi begge kom ud over min mave, og hun fandt mig i hvert fald attraktiv. Det kan godt være at mit udseende har gjort en forskel - jeg er ret ung og fit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...