jens1333 0 Skrevet 2. Oktober, 2019 besøgt hende igår i beskeder er hun dansk talene og i tlf når man snakker men når du kommer frem forstår hun ik et ord dansk priserne ændre sig en del når man kommer frem vi aftalt 15 min for 600 det blev til 900kr for 15 min for en cocktail pigen er 100% hende på bilider sød smuk og fræk desværre virker lidt kold og skynder sig med og få en ud sted er ikke det mest dissekeret overhovdet min mening er besøget ik det værd https://annoncelight.dk/showad/283561 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 2. Oktober, 2019 Hvor i byen er det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 2. Oktober, 2019 Så længe folk bliver og betaler så længe bliver de ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 2. Oktober, 2019 Midtby skrev, for 30 minutter siden: Hvor i byen er det ? Svare lige, det er på Nørrestrandgade så vidt jeg husker, var forbi for nogen dage siden men gik igen da hun ikke var Dansk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. Oktober, 2019 Mand34Horsens skrev, 1 time siden: Så længe folk bliver og betaler så længe bliver de ved. Præcis og så længe manden går ind gennem døren og tænker (det her er bare løgn) men jeg var liderlig og trængte til at få tømt pungen Ja det fik han så ja så længe fodre man'd fake Go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg