Hop til indhold
Syden

Lisa - Junkerhohlweg 8

Recommended Posts

Så blev det tid til en lille tur til Flensborg igen.

Jeg havde set hos Pension 27, at der var piger med store bryster og det måtte jeg prøve. Det ser lidt mærkeligt ud med link/navne.....og billederne passer ikke helt....hun er i hvert fald korthåret og har lidt mere på sidebenene....men MEGA bryster ;-)

http://pension27.com/flensburg-duburg/agnes-24.html

Da jeg kom var der ingen som åbnede og jeg ringede til hende....."jeg er der om 5 minutter" sagde hun.

OK.....efter 5 minutter kom en Audi Q7 med to barmfagre piger og en slank blondine, som chauffør (tror de havde været på indkøB)

Blondinen kørte igen og jeg gik ind i lejligheden.

Efter et hurtigt bad lå jeg i sengen med et par kæmpe bryster i hovedet.....hun vidste hvad jeg ville have :-)

Der blev hurtigt monteret gummi og uden glidecreme satte hun sig oven på mig og begynde at ride. Det er hun ikke mester i, men brysterne gynger for vildt.

Jeg fik hende vendt om og kneppede hende i missionær hvor hun efter lidt tid tog arme og ben om mig og hev mig ned til super dejligt tungekys.

Hun er rigtig vild og der blev virkelig gået til den i alle stillinger, så vi blev helt svedige.

Da jeg kunne mærke at tiden nærmede sig, hev jeg gummiet af og lagde pikken mellem hendes kæmpe bryster og kneppede indtil jeg sprøjtede ud over hende.

Papire bitte......sagde hun og så blev der tørret op og vi grinede lidt.

Ingen super smuk babe, men hun er nærværende og vild......gentagelsesfaktor 120%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder lækkert.

Er hendes "Franz pur" det samme som fransk uden gummi?

Og det lader til at være Natur-Busen, ingen silicone - vel?

Sejer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...