Hop til indhold

Pong Lange Tylstrupvej Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Som det fremgår af hjemmesiden er det kun massage og under nogen omstændigheder ingen sex .

• 3 weeks later...
Skrevet
Julemand79 skrev, den 2.10.2019 at 17:25:

Som det fremgår af hjemmesiden er det kun massage og under nogen omstændigheder ingen sex .

Ups. Er det dig der har skrevet den tekst du henviser til, siden du kan være s å sikker?

Skrevet
stump skrev, 1 time siden:

Ups. Er det dig der har skrevet den tekst du henviser til, siden du kan være s å sikker?

ja

Skrevet
Julemand79 skrev, den 2.10.2019 at 16:25:

Hvorfor sidder hun så i en nedringet bluse hvor jeg kan se hendes store bryster? :shock:

Skrevet
Bamsefyr skrev, for 21 timer siden:

Hvorfor sidder hun så i en nedringet bluse hvor jeg kan se hendes store bryster? :shock:

Kunne jo være fordi hun er kvinde !!! mange kvinder klæder sig så mænd ligger mærke til dem , Måske sikkert  ikke lige din kone gør det mere !!!!!

Da du sikkert også er holdt op med at gøre noget ved dig selv !! . Sådan er livet . Hun er Thai .Ja og kvinde ja ; men ikke alle Thai kvinder i DK ,der har en massage klinik og klæder sig som en attraktivt kvinde er til sex for everybody ! Ha, en god dag Bamsefyr

Skrevet
Dengladenordjyde skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen som har prøvet massagen? Eller springer I over når I ikke kan få mere?

Jeg har været der flere gange, hun er en rigtig dygtig massør, imødekommende, smilende og smuk kvinde, hendes dansk er desværre ikke super godt, men hun går i skole. Umiddelbart er jeg ret sikker på at hun kun sælger massage, altså ingen "tegn" på flere muligheder! Heldigvis er hendes massage i topklasse og værd at køre efter.

Mener hun er på ferie nu, indtil ca. midt i November

Skrevet
Relax skrev, den 28.10.2019 at 13:13:

Jeg har været der flere gange, hun er en rigtig dygtig massør, imødekommende, smilende og smuk kvinde, hendes dansk er desværre ikke super godt, men hun går i skole. Umiddelbart er jeg ret sikker på at hun kun sælger massage, altså ingen "tegn" på flere muligheder! Heldigvis er hendes massage i topklasse og værd at køre efter.

Mener hun er på ferie nu, indtil ca. midt i November

Tak for svar

• 2 weeks later...
Skrevet

synes ikke massagen var noget specielt desævrre.. så kommer der ikke igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.