Hop til indhold
klinikfuckers

Pong Lange Tylstrupvej Nordjylland

Recommended Posts

Guest stump
Julemand79 skrev, den 2.10.2019 at 17:25:

Som det fremgår af hjemmesiden er det kun massage og under nogen omstændigheder ingen sex .

Ups. Er det dig der har skrevet den tekst du henviser til, siden du kan være s å sikker?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julemand79 skrev, den 2.10.2019 at 16:25:

Som det fremgår af hjemmesiden er det kun massage og under nogen omstændigheder ingen sex .

Hvorfor sidder hun så i en nedringet bluse hvor jeg kan se hendes store bryster? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, for 21 timer siden:

Hvorfor sidder hun så i en nedringet bluse hvor jeg kan se hendes store bryster? :shock:

Kunne jo være fordi hun er kvinde !!! mange kvinder klæder sig så mænd ligger mærke til dem , Måske sikkert  ikke lige din kone gør det mere !!!!!

Da du sikkert også er holdt op med at gøre noget ved dig selv !! . Sådan er livet . Hun er Thai .Ja og kvinde ja ; men ikke alle Thai kvinder i DK ,der har en massage klinik og klæder sig som en attraktivt kvinde er til sex for everybody ! Ha, en god dag Bamsefyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dengladenordjyde skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen som har prøvet massagen? Eller springer I over når I ikke kan få mere?

Jeg har været der flere gange, hun er en rigtig dygtig massør, imødekommende, smilende og smuk kvinde, hendes dansk er desværre ikke super godt, men hun går i skole. Umiddelbart er jeg ret sikker på at hun kun sælger massage, altså ingen "tegn" på flere muligheder! Heldigvis er hendes massage i topklasse og værd at køre efter.

Mener hun er på ferie nu, indtil ca. midt i November

Del dette indlæg


Link til indlæg
Relax skrev, den 28.10.2019 at 13:13:

Jeg har været der flere gange, hun er en rigtig dygtig massør, imødekommende, smilende og smuk kvinde, hendes dansk er desværre ikke super godt, men hun går i skole. Umiddelbart er jeg ret sikker på at hun kun sælger massage, altså ingen "tegn" på flere muligheder! Heldigvis er hendes massage i topklasse og værd at køre efter.

Mener hun er på ferie nu, indtil ca. midt i November

Tak for svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...