Hop til indhold
Langesen

Odense Hot - Dejlig kvinde

Recommended Posts

Muligvis hedder hun Melanie, glemte at spørge hende, men hermed min første anmeldelse: Hun er en meget dejlig kvinde. Flotte bryster (lidt understøttede), FANTASTISK røv og nogle øjne, der på én gang er både venlige og frække under hele seancen på 30 min. Hun er ægte og udadvendt, men på en stille og rolig måde. Jeg har været hos hende 3 gange, to forskellige steder i Odense, og jeg kommer igen, for alle mine behov indfries hos hende. Hun er på min Top5 ud af de sidste 100 inden for de sidste Ca. 3 år. 

Billeder passer. Alder sikkert også. 

https://annoncelight.dk/showad/281134 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må give Langesen ret. Var forbi forleden, da et møde i Odense gav mulighed for at udforske byens muligheder... Stedet lidt nord for centrum på vej mod Næsby ikke noget at skrive hjem om, endsige diskret - men Melanie leverede en fin omgang, selv om jeg nøjedes med 15 min.... tror både bryster og bagdel har fået noget hjælp, og efter min mening er bagdelen lidt for stor og struttende set i forhold til lårene... Men smil i øjnene, kort blow, hvor gummiet blev suttet på professionelt, en tur i missionæren som jeg bilder mig ind, vi begge nød, efterfulgt af hende ovenpå, hvor hun efter mig eget ønske nakkede mig... Hun kunne mærke, pikken var følsom bagefter, og gav den nogle små klem med missen, så det rykkede i hele det gamle kadaver... (mit altså). Super fin oplevelse til blot 500 dask.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været hos Melanie igen, efter hun har været hjemme i Columbia over julen, godt og vel. Mit fjerde besøg (3 forskellige steder!). SÅ skøn oplevelse. Hun er perfekt efter min smag. Dejlig struttende numse, lækker kusse, frække øjne og bare så sød og medlevende. Brysterne er hjulpet, numsen er naturlig, lidt blød og meget indbydende, og så kan hun klare mosten, selvom hun ikke er så stor/høj. Absolut anbefalelsesværdig. Og nu er prisen oven i købet faldet siden jeg var der i weekenden!! Måske fordi hun nu er i Palnatokesvej, hvor prisen er lidt lavere.... 

https://annoncelight.dk/showad/281134

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, for 8 timer siden:

Palnatokesvej

Ærgerligt med adresseskiftet. Hun har længe stået på min liste over mulige emner, men jeg hader at stå der og vente på at der bliver åbnet. Spec. fordi jeg har været ude for at åbnemekanismen ikke virkede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Ærgerligt med adresseskiftet. Hun har længe stået på min liste over mulige emner, men jeg hader at stå der og vente på at der bliver åbnet. Spec. fordi jeg har været ude for at åbnemekanismen ikke virkede.

Enig, men jeg kan ikke lade være. Jeg er begyndt at skrive "please don't let me wait at the door" og skrive "now" 30 sekunder før jeg er ved døren. Det virker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, for 1 time siden:

skrive "now" 30 sekunder før jeg er ved døren.

Det har jeg prøvet, det blev det ikke bedre af. Skulle måske lade det få en chance mere. Det er ofte dejlige piger der er der, og lejligheden er egentlig ok. Men jeg føler mig godt nok udsat når jeg går og står ved opgangen. så tror ikke det kommer til at ske. Kunne de dog ikke finde et bedre sted.

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...