Hop til indhold

Fie i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Læste lige en efterlysning om Sofie i København og kom til at tænke på Fie en dejlig ung pige jeg var sammen med hos Sandra Dee i noget mor/datter sjov.

Hun var super dejlig  sjov og ja.. - ville godt igen ;)

Hun var vist ikke rigtig GP'er men jeg har siden tænkt på hende flere gange.

Er der nogen af jer der kan genkende hende ud fra denne lille beskrivelse og ved om hun er aktiv på en eller anden måde ;)

Skrevet

Du kan da prøve at forhøre dig hos Sandra Dee

Skrevet
Rolias skrev, den 2.10.2019 at 11:41:

Læste lige en efterlysning om Sofie i København og kom til at tænke på Fie en dejlig ung pige jeg var sammen med hos Sandra Dee i noget mor/datter sjov.

Er der nogen af jer der kan genkende hende ud fra denne lille beskrivelse og ved om hun er aktiv på en eller anden måde ;)

Forstår ikke lige helt overskriften, da det jo ser ud til hun er alle andre steder end lige Esbjerg ;-) (Eller har jeg misforstået noget ?)

Skrevet
  • Author
Cippo skrev, den 3.10.2019 at 08:16:

Du kan da prøve at forhøre dig hos Sandra Dee

Sandra Dee stoppede og blev web-redaktør eller sådan noget

Skrevet
  • Author
youngatheart skrev, for 22 timer siden:

Forstår ikke lige helt overskriften, da det jo ser ud til hun er alle andre steder end lige Esbjerg ;-) (Eller har jeg misforstået noget ?)

Ja, hvad skal man skrive - hun brugte navnet Fie og det var i Esbjerg..

Jeg kan ikke have været den eneste der besøgte dem, så har jeg været heldig :) jeg tog fra København for at opleve dem og tror jeg skrev en anmeldelse den gang.

Min tanke var at der var nogen der kunne huske hende, måske blev hun GP eller Sugar senere... følger desværre ikke så meget med i det jyske

Der er intet link, men hvis I har haft en lige så god oplevelse som jeg, så kunne det jo være at der ringede en klokke ;)

• 1 month later...
Skrevet
youngatheart skrev, den 3. oktober 2019 at 13:19:

Redigeret af Hanne

Skrevet
Rolias skrev, den 4. oktober 2019 at 11:55:

Sandra Dee stoppede og blev web-redaktør eller sådan noget

Sandra Dee stoppede ikke, hun skiftede bare navn til Miss Sandra.

- ifølge annoncen har hun faktisk snart mor/ datter event igen.

https://annoncelight.dk/showad/283880

Skrevet
Rolias skrev, den 2. oktober 2019 at 11:41:

Fie er stoppet i branchen og kan desværre ikke træffes mere.

- til gengæld har jeg en anden sød pige der kan udfylde fies rolle, så vi har mor/datter event i december.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Tak Sandra og wauu er du

Guest Hanne skrev, den ‎11‎-‎11‎-‎2019 at 19:15:

Sandra Dee stoppede ikke, hun skiftede bare navn til Miss Sandra.

- ifølge annoncen har hun faktisk snart mor/ datter event igen.

https://annoncelight.dk/showad/283880

Tak Hanne :-) - ved ikke hvem du er men tusind tak <3

Skrevet
  • Author
Miss Sandra skrev, den ‎11‎-‎11‎-‎2019 at 19:54:

Fie er stoppet i branchen og kan desværre ikke træffes mere.

- til gengæld har jeg en anden sød pige der kan udfylde fies rolle, så vi har mor/datter event i december.

Tak Sandra og tak Hanne for linket - Sandra du ser lige så dejlig ud som sidst :wub: og kære Sandra jeg prøver at finde ud af hvornår det bliver i december - du og Fie var en super lækker oplevelse, som du kan se lever lang tid efter - tak fordi du skrev og på snarligt gensyn ;)

Skrevet

Lyder dejligt med mor datter event 

Skrevet
  • Author
Mikkel34 skrev, den 24.11.2019 at 03:48:

Lyder dejligt med mor datter event 

Det skal simpelt hen opleves, jeg var meget i tvivl om hvad der ville ske - men det var ligesom at være med i en film :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.