Frodige Misser 356 Skrevet 1. Oktober, 2019 Hvor tænker panelet- at der mangler dansk (frodig) gp henne i Jylland? Er på udkig efter nyt fast privat sted- men kunne godt tænke mig, at høre hvor i tænker/synes der mangler en som mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 1. Oktober, 2019 Frodige Misser skrev, for 16 minutter siden: kunne godt tænke mig, at høre hvor i tænker/synes der mangler en som mig? ...hmmm du ville pynte hjemme i mit hobbyrum ....men ellers er Horsens, eller Århus et område med muligheder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 1. Oktober, 2019 Hahah forstiller mig alt muligt lige nu- med dit hobbyrum Synes bare jeg ser den del annoncer for de områder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 1. Oktober, 2019 Der er ikke mange danske piger i Aalborg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalokin71 90 Skrevet 1. Oktober, 2019 Er i Skagen nu, og det ser ud til du kunne få det for dig selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telemaster 38 Skrevet 1. Oktober, 2019 Frodige Misser skrev, for 3 timer siden: Hvor tænker panelet- at der mangler dansk (frodig) gp henne i Jylland? Er på udkig efter nyt fast privat sted- men kunne godt tænke mig, at høre hvor i tænker/synes der mangler en som mig? Brønderslev især en frodig Q med erfaring i brugen af strapon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 202 Skrevet 1. Oktober, 2019 tilmodenQ skrev, for 6 timer siden: Sønderjylland.. ENIG! Nok er vi her velsignet med en kort afstand til Flensburg, men een vil jo ikke altid går helt til - eller over - grænsen ... Så området her, Sønderborg / Aabenraa / Tønder / Haderslev kunne bestemt tåle flere unge damer i alle aldre .-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaps 6 Skrevet 2. Oktober, 2019 Sønderborg Åbenrå od de stedder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg