Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det ser umiddelbart godt og lovende ud.

Flere af pigerne er "gamle" kendinge fra andre thaisteder.

Har ikke tid lige nu til at lede efter dem.

Lad os håbe det bliver et godt sted.

Skrevet

Vist nok en filial af Siam i Virum.

Citerer her lige fra en anden tråd: "Jeg har været der, og besøge en dansktalende thaipige. Det var ikke andet end mersalg, og hvis man ikke købte mere, så sank servicen i bund på det, man allerede havde købt. Jeg kan med andre ord ikke anbefale det."

Skrevet

Jeg er ikke sikker på det er en filial af Virum. 2 af pigerne er helt sikkert nogle som har haft/været på Sbay på Fasanvej på Frederiksberg.

Butikken på Fasanvej er stadig åben, så måske er det dem der har åbnet en anden butik, eller også bruges deres billeder bare. Det er jo set før.

Skrevet
Allerhelst Thai skrev, for 45 minutter siden:

Jeg er ikke sikker på det er en filial af Virum. 2 af pigerne er helt sikkert nogle som har haft/været på Sbay på Fasanvej på Frederiksberg.

Butikken på Fasanvej er stadig åben, så måske er det dem der har åbnet en anden butik, eller også bruges deres billeder bare. Det er jo set før.

Det var det oprindeligt, men det er nye ejere, og nyt cvr nr.
http://rj-wellness.dk/omos.html

Skrevet
Agurken skrev, 1 time siden:

Det var det oprindeligt, men det er nye ejere, og nyt cvr nr.
http://rj-wellness.dk/omos.html

Nå dér - Lena er lige rejst til Thailand og jeg kunne ikke få ud af hende inden hvor hun skulle flytte hen når hun er retur:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.