Hop til indhold
sydhavsmand

❤️ mathilde - ung milf på 25! ❤️

Recommended Posts

ppd skrev, for 2 timer siden:

MILF på 25 år..Ja,ja..:P

Det kan hun da sagtens være.. Så længe hun er mor, så er hun en MILF. Men om jeg ville knalde hende, det er så en anden snak. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 24 minutter siden:

Det kan hun da sagtens være.. Så længe hun er mor, så er hun en MILF. Men om jeg ville knalde hende, det er så en anden snak. :lol:

Vrøvl! MILF som du ikke vil kneppe (fuck) ????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Hmm.. Hvad er vrøvl???? :lol:

MILF - Mother I like to fuck. Oversat: Mor jeg gerne vil knalde. Du skriver at du ikke har lyst til at knalde med hende. Altså er hun for dig ikke en MILF selv om hun har børn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gadedrengen skrev, Lige nu:

MILF - Mother I like to fuck. Oversat: Mor jeg gerne vil knalde. Du skriver at du ikke har lyst til at knalde med hende. Altså er hun for dig ikke en MILF selv om hun har børn.

Ganske rigtigt. Men derfor kan hun jo godt være en MILF i andres øjne. Det var det jeg mente. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, 1 time siden:

Måske ikke nogen grund til at gøre grin med hende hvis hun ikke ligefrem har snydt dig ...

En bruger skrev:)

Varmemester skrev, den 29.9.2019 at 13:57:

Min tilgang til en GP er meget simpel og enkel. Respektere hende som et menneske. Behandel hende som du selv vil behandles.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sydhavsmand skrev, for 2 timer siden:

Milf er der nogle der bliver meget tidligt.

Lige præcis. Og det var det der var hele pointen med mine indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...