Hop til indhold
Sofie Brandvarm

Lydluders svar til radio 24/7s Karen

Recommended Posts

Radio 24/7, der normalt tør stille sjove spørgsmål er faldet i “journalist der dækker sexarbejdeområdet” fælden og hoppet på præmissen om at man hverken kan komme i kontakt med sexarbejdere eller deres kunder. 

I denne weekend er sexarbejdere fra hele verdenen samlet til konference i Stockholm og ikke mange her kan genkende radio 24/7 gengivelse af sexkunder. De er faktisk ret kede af den stigmatisering og latterliggørelse som Radio 24/7 og AmiAmi medvirker til.   

Hør Lydluders svar til radio 24/7s Karen

https://luderlyd.sexarbejde.dk/svar-til-karen/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris

Hvad enten det som her er "Karen" fra Radio 24/7, gåsen Lisbeth Zornig, en af "frelserne" fra Reden eller en af de andre rødstrømper, som forsøger at forstå, at manipulere og ikke mindst at ændre virkeligheden til deres egen fordel, så er der kun et at gøre, for at stække dem og deres patetiske gøren og laden i så henseende .....

FORTSÆT MED AT FORTÆLLE DEM, AT DE ER PÅ GALE VEJE og

AT DERES FORSØG PÅ AT NEDGØRE JER PIGER, IKKE HJÆLPER men PRELLER AF, Som VAND PÅ EN ...... GÅS !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Genialt og sobert svar. Selv ville jeg finde det fristende at give Karen et svar med knapt så lødige ord, og fordomme om hende, men det ville være at synke ned på hendes niveau.

Kan dog sige at jeg aldrig har fundet Radio 24/7s journalistiske metoder særligt seriøse. Forhåbentlig kan flertallet se hvor useriøst og fordomsfuldt det er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et helt fantastisk svar, men jeg tænker dog at Karen-pigen nok næppe vil gøre sig den ulejlighed at høre det. Hun lyder i mine ører som en der mener at hun allerede ved alt, og derfor ikke vil lære noget nyt, eller høre om andre vinkler på sagen når nu hun har besluttet sig til hvordan sanheden ser ud. Det kan sagtens være skønne spildte kræfter at forsøge at råbe hende op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...