Hop til indhold
Mr.Djurs

ARHUS N Sexy Joan

Recommended Posts

Nej, har ingen erfaring med hende. Men med sorte/mørke piger har jeg en erfaring med 2 ud af 5 besøgte piger/på besøg hos mig har jeg kun gode erfaringer med de førstnævnte 2! De fleste, dermed, har kun ægte fotos på de to/5 og servicen svarer sjældent til beskrivelsen. De er generelt "kolde i røven" og skal bare have dig overstået i en fart for at få penge! Desværre osse nogen, som jeg ellers har haft en god dialog med på både sms og i telefonen. Så jeg er MEGET forsigtig med at kontakte/besøge dem.

Men prøv og drag dine egne erfaringer - giv gerne en tilbagemelding her. De kan godt være ordentlige med ægte billeder. Jeg har selv "luret" lidt på hende her, men jeg har ikke turdet! Der er osse et par i Vrå, men igen....! Ved sgu ikke! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 1 time siden:

Nej, har ingen erfaring med hende. Men med sorte/mørke piger har jeg en erfaring med 2 ud af 5 besøgte piger/på besøg hos mig har jeg kun gode erfaringer med de førstnævnte 2! De fleste, dermed, har kun ægte fotos på de to/5 og servicen svarer sjældent til beskrivelsen. De er generelt "kolde i røven" og skal bare have dig overstået i en fart for at få penge! Desværre osse nogen, som jeg ellers har haft en god dialog med på både sms og i telefonen. Så jeg er MEGET forsigtig med at kontakte/besøge dem.

Men prøv og drag dine egne erfaringer - giv gerne en tilbagemelding her. De kan godt være ordentlige med ægte billeder. Jeg har selv "luret" lidt på hende her, men jeg har ikke turdet! Der er osse et par i Vrå, men igen....! Ved sgu ikke! ;-) 

jeg har for nogle år siden da jeg var mere aktiv på dette marked været heldig at finde et par rigtige perler på et sted med mørke piger, jeg passerede stedet ugentlig, og så var det jo hyggeligt lige at svinge ind, de jævnlige besøg udmøntede sig så i nogle gode lange timer, gode priser og endda masser af tid engang jeg kom ind og sagde at jeg havde kun 500 til sjov den dag...... "det er okay" sagde hun, og jeg var der over en time.

Men jeg ved da godt at tendensen er mange steder at de mørke piger kniber lidt med servicen...... syntes bare lige at den anden side af historien også hørte med :)

Mon ikke der dukker logebroder op som kan berette om et besøg hos Joan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...