Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have læst et utal af rosende ord om Cream, må jeg simpelthen prøve hende. 

 

Umiddelbart er jeg ikke til sex på dén måde, men jeg går bestemt ikke af vejen for en god massage og en god afslutning. 

 

En korrespondance tidligere i dag med stedet fortalte mig, at prisen var 600 for massage og HJ. Jeg kunne dog ikke få ud af vedkommende, hvor længe massagen så ville vare. Er der nogle bud? Nogle med erfaring om, hvorvidt vi snakker 1 time eller en halv eller hvad? 

 

Jeg synes at have læst et sted herinde, at det var muligt med 600 for 60 min massage med HJ som afslutning - hvis ikke ved Cream, hvor så? Og det må altså gerne være 60 min god massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
AarhusDegn skrev, for 17 minutter siden:

Efter at have læst et utal af rosende ord om Cream, må jeg simpelthen prøve hende. 

 

Umiddelbart er jeg ikke til sex på dén måde, men jeg går bestemt ikke af vejen for en god massage og en god afslutning. 

 

En korrespondance tidligere i dag med stedet fortalte mig, at prisen var 600 for massage og HJ. Jeg kunne dog ikke få ud af vedkommende, hvor længe massagen så ville vare. Er der nogle bud? Nogle med erfaring om, hvorvidt vi snakker 1 time eller en halv eller hvad? 

 

Jeg synes at have læst et sted herinde, at det var muligt med 600 for 60 min massage med HJ som afslutning - hvis ikke ved Cream, hvor så? Og det må altså gerne være 60 min god massage. 

Det er for en time hos Cream. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
AarhusDegn skrev, den ‎30‎-‎09‎-‎2019 at 16:10:

Tak for hurtigt svar. Cream it is på onsdag :-)

Kommer der en lille anmeldelse ? hellere en lille anmeldelse end slet ingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 15 minutter siden:

Kommer der en lille anmeldelse ? hellere en lille anmeldelse end slet ingen.

Det blev desværre ikke til et visit ved Cream. 

 

Jeg forsøgte at booke tid pr sms, og blev spurgt, om jeg havde prøvet Cream før (i en sådan irriteret tone, i øvrigt). Det måtte jeg svare nej til, og forklarede herefter mine ønsker; 1 times massage med HJ. Jeg har jo været i korrespondance med stedet før, hvori de gav udtryk for, at en sådan omgang var 600 kr. Men i denne korrespondance, ville de ikke gå med til at sætte tid på, og svarede surt at jeg ikke skulle skrive mere. 

Jeg er ikke til købesex (maksimalt et BJ, hvilket jeg ikke engang har prøvet endnu - det har kun været HJ), så det er vigtigt for mig, at massagedelen er dybdegående, god og længere varende end 20 min olieplaskeri - og med ovenstående samtale in mente, drog jeg altså til Hedemannsgade i stedet. Der har jeg været før og det er bare kanon.

 

Super dygtig massage, søde piger og fine evner udi afslutning - og der får jeg altså 1 times massage og afslutning til 500,-. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
AarhusDegn skrev, den 6/10/2019 at 13:04:

Det blev desværre ikke til et visit ved Cream. 

 

Jeg forsøgte at booke tid pr sms, og blev spurgt, om jeg havde prøvet Cream før (i en sådan irriteret tone, i øvrigt). Det måtte jeg svare nej til, og forklarede herefter mine ønsker; 1 times massage med HJ. Jeg har jo været i korrespondance med stedet før, hvori de gav udtryk for, at en sådan omgang var 600 kr. Men i denne korrespondance, ville de ikke gå med til at sætte tid på, og svarede surt at jeg ikke skulle skrive mere. 

Jeg er ikke til købesex (maksimalt et BJ, hvilket jeg ikke engang har prøvet endnu - det har kun været HJ), så det er vigtigt for mig, at massagedelen er dybdegående, god og længere varende end 20 min olieplaskeri - og med ovenstående samtale in mente, drog jeg altså til Hedemannsgade i stedet. Der har jeg været før og det er bare kanon.

 

Super dygtig massage, søde piger og fine evner udi afslutning - og der får jeg altså 1 times massage og afslutning til 500,-. 

Kan du fortælle lidt mere om pigen på Hedemannsgade ? 

De sidste gange jeg har været der, har jeg kun mødt ret modne thaikvinder. 

Intet galt i det, men tænder bare ikke så meget på dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min tanke er umiddelbart, at de ikke er glad for at diskutere priser og tider på sms når du netop pointerer, at du ikke har mødt Cream før. Og da slet ikke hvis du udtrykkeligt har bedt om afslutning med hånden. Jeg tror det er noget med risikoen for at blive afsløret i forbindelse med de regelmæssige besøg af SKAT og politi. Den slags forespørgsler er bedre tjent med at blive givet ved fremmøde og helst når aftalen er i stand. Eller har jeg misforstået noget? Det er jo en branche der er bedst tjent med diskretion om særlige ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aros skrev, den ‎23‎-‎10‎-‎2019 at 20:42:

Kan du fortælle lidt mere om pigen på Hedemannsgade ? 

De sidste gange jeg har været der, har jeg kun mødt ret modne thaikvinder. 

Intet galt i det, men tænder bare ikke så meget på dem. 

Arbejder Cream nu i Hedemannsgade ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 2 minutter siden:

Arbejder Cream nu i Hedemannsgade ?

Nej hun er stadig hos King :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Den flittige skrev, for 6 minutter siden:

Arbejder Cream nu i Hedemannsgade ?

??????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Den flittige skrev, for 23 minutter siden:

Denne tråd hedder Cream.

Prøv at læse det jeg svarer på. Et hint er, at jeg svarer på et indlæg som trådstarter selv skriver senere i tråden.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...