Hop til indhold
sexmand

filipinske piger

Recommended Posts

er der nogle der ved om der er nogle filipinske piger der arbejder på sjælland , har altid drømt om at prøve en ?

Hvorfor ikke en thai-pige? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der nogle der ved om der er nogle filipinske piger der arbejder på sjælland , har altid drømt om at prøve en ?

Der lå i gamle dage et hus ved siden af Cement fabrikken i Hedehusene. På den ene etage var der sorte og under neden var der fillipinere. For ikke så længe siden hørte jeg om et sted i Ringsted hvor der ihvertfald var 1 fillipinsk pige. Nogen der ved mere om det ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke en thai-pige? ;)

Jeg har hørt, at filipinske piger, generelt set, skulle have en større barm end thaipiger, derfor vil jeg også gerne prøve et par filipinske piger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt, at filipinske piger, generelt set, skulle have en større barm end thaipiger, derfor vil jeg også gerne prøve et par filipinske piger :)

Jeg har prøvet i alt 3 filipinske piger - næppe nok til at kunne udtale sig med nogen evidens, men mine beskedne erfaringer synes ikke at kunne bekræftige din antagelse.

1. var en dejlig pige i Odense for efterhånden nogle år siden. Det var vel en lille b-skål som jo så rigtig flot ud på hendes lille krop.

2. var og en pige i Odense for ca 4 år siden og det var en lille a-skål

3. var en pige på i Flensborg - også med en næsten ikke synlig a-skål

De var alle dejlige, men ikke lige på det område

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...