Toddy 1422 Skrevet 22. Oktober, 2019 MizzAnne skrev, for 9 timer siden: Det er - næsten - bedre end sex Sikke noget sludder!!! Altså alt det andet du skrev er jeg fuldstændig enig i, men at skrive at en kop kaffe næsten er bedre end sex er noget være sludder og kan kun betyde at du får for meget af begge dele Den ideelle temperatur er så vidt jeg ved ca 87 grader. Jeg gør gerne det, at jeg lader det kogende vand stå, mens jeg Kværner bønner osv og så hælder jeg vandet hen over en spiseske så det spreder sig jævnt over bønnerne. Tænker der går meget religion i "hvad er den bedste kop kaffe", så du er jo nok nødt til at gøre dine egne erfaringer Personligt foretrækker jeg kaffen sort, men mange bruger lidt mælk i, for at tage lidt af bitterheden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 22. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 11 minutter siden: Altså alt det andet du skrev er jeg fuldstændig enig i, men at skrive at en kop kaffe næsten er bedre end sex er noget være sludder og kan kun betyde at du får for meget af begge dele Nu sagde jeg jo også kun næsten Forøvrigt får jeg kaffe nok - sex kunne jeg sagtens ønske meget mere af 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 22. Oktober, 2019 Erstat 'Kaffe' med 'Blowjob', så vil jeg sige Ja til alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 22. Oktober, 2019 Trinetease skrev, den 30.9.2019 at 11:19: Jeg drikker ikke Kaffe.... Men jeg har et spørgsmål til EG panelet. Er Kaffe afhængighed skabende ? Kan man få Kaffe ‘abstinenser’ - altså hovedpine osv ? Er der smagen eller effekten af Kaffe som er det tiltrækkende ved at drikke det? Sidste spørgsmål; Hvad er den bedste Kaffe ? Altså mærke, bryggemetode osv ? Jeg inviterer dig gerne på en kaffedate @Trinetease 1: Kaffe ER afhængighedsskabende, dog ikke i samme grad som alkohol, rygning o.a 2: Hvis jeg i perioder drikker meget kaffe, får jeg let hovedpine hvis jeg ikke drikker kaffe et par dage 3: Jeg syntes det er både smagen og duften der er tiltrækkende ved kaffe, duften af en nykværnet friskbrygget kaffe om morgenen, Mmmmmmm 4: Kaffe kan for nogen være en religion, og som ikke har lyst til at prøve nye varianter og smage. Jeg derimod elsker at prøve nye smage, bønner og alle de varianter der nu findes. Det handler om at finde det som smager for dig bedst, og derfra udforske resten af universet, lidt ligesom sexbranchen Så hvis du engang kommer til det nord/midtjyske, så giver du bare et skriv, så vil jeg gerne udfordre dine smagsløg /Valderrama Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 22. Oktober, 2019 Valderrama skrev, for 5 minutter siden: Jeg inviterer dig gerne på en kaffedate @Trinetease 1: Kaffe ER afhængighedsskabende, dog ikke i samme grad som alkohol, rygning o.a 2: Hvis jeg i perioder drikker meget kaffe, får jeg let hovedpine hvis jeg ikke drikker kaffe et par dage 3: Jeg syntes det er både smagen og duften der er tiltrækkende ved kaffe, duften af en nykværnet friskbrygget kaffe om morgenen, Mmmmmmm 4: Kaffe kan for nogen være en religion, og som ikke har lyst til at prøve nye varianter og smage. Jeg derimod elsker at prøve nye smage, bønner og alle de varianter der nu findes. Det handler om at finde det som smager for dig bedst, og derfra udforske resten af universet, lidt ligesom sexbranchen Så hvis du engang kommer til det nord/midtjyske, så giver du bare et skriv, så vil jeg gerne udfordre dine smagsløg /Valderrama Hvor er du sød ♥️ Det skal jeg huske Kh Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 22. Oktober, 2019 Kaffe er en drik fanden har skabt i sin vrede. Det smager rædsomt og er stort set udrikkeligt. Ødelægger alt det kan blandes med: chokolade, whisky (fortsæt selv). Mange mennesker har udviklet en afhængighed på linje med rygning, det er usundt og lægger beslag på en masse ressourcer, der kan bruges til andet og mere nyttigt. Dixi OT, den vratne gamle mand, der ALDRIG, drikker kaffe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg