Midtby 212 Skrevet 30. September, 2019 Hej med jer brugere af EG. det er med stor interesse at jeg surfer rundt herinde og læser anmeldelser, interessante tråde, frække links osv osv. Mit dilemma er dog meget konkret. Jeg læser ofte om besøg hos GP hvor Oral sex har indgået, jeg er selv i et voldsomt dilemma omkring det. Har besøgt den samme pige nogle gange, og hun tiltaler mig på alle mulige måder seksuelt, og også personligt. har fået fransk, superfransk, anal og alt hvad et liderligt hjerte kan rumme. men nu er jeg sgu pludselig kommet i tvivl om det jeg gør er det rette. Er det ok hun slikker uden gummi, er det ok at jeg har fantasier om at gå ned og slikke hende. min liderlighed siger ja, men min moral siger " no go " og det er på trods af at jeg ikke ved noget bedre end at slikke en fræk mis. hvad andre gør, og af hvilke grunde skal jeg ikke stille mig til dommer overfor, og er heller ikke mig som person at være sådan. kunne bare godt tænke mig at høre jeres holdninger til hvorfor i enten gør det, eller ikke gør det. problemet er lidt at når man er der, og når man er på. så har man oftest ikke lyst til at have et moralsk dilemma med på sidelinjen. Håber jeg har udtrykt mig klart nok, indrømmet det har sgu fyldt lidt på øverste etage så nogle gange kan det være svært at få det ned på skrift..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 30. September, 2019 Altså hun slikker dig uden gummi - men du vil ikke slikke hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. September, 2019 Jeg giver gerne oralt til de piger, jeg besøger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 30. September, 2019 Jeg slikker altid fisse. Elsker at gøre en kvinde liderlig med min tunge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 481 Skrevet 30. September, 2019 Stor fan af at slikke fisse, det gør jeg altid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 30. September, 2019 Ja hun slikker mig men ikke omvendt. ved også at risikoen for seksuelt overførte sygdomme er ligeså store ved at jeg lader mig blive slikket, selvom jeg ikke slikker hende. skal lige siges at jeg ofte tager en test, det gør jeg fordi jeg ikke bryder mig om at dyrke sex med kondom, og derfor også har et meget større ansvar. Men gør alle det ? eller tager man " chancen " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9470 Skrevet 30. September, 2019 Midtby skrev, for 5 minutter siden: Ja hun slikker mig men ikke omvendt. ved også at risikoen for seksuelt overførte sygdomme er ligeså store ved at jeg lader mig blive slikket, selvom jeg ikke slikker hende. skal lige siges at jeg ofte tager en test, det gør jeg fordi jeg ikke bryder mig om at dyrke sex med kondom, og derfor også har et meget større ansvar. Men gør alle det ? eller tager man " chancen " Tilsyneladende virker det som om, du at frisk på at modtage alle ydelser uden kondom. Hvis man læser dine anmeldelser får man samme indtryk. Statistisk er sandsynligheden for at du skulle blive smittet med noget ved at slikke kvinden markant mindre end det du allerede har gang i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 30. September, 2019 Jeg undre mig lidt over dit "No go". Hvad er det du er bange for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 30. September, 2019 Der tager du så fejl både vedrørende hvilke ydelser jeg modtager uden kondom, og vedrørende den statistik du hentyder til. tråden var nu heller ikke startet for at gøre det til en " det du siger er du selv " tråd. ville blot høre om jeg er den eneste der står i det dilemma, eller om der også er andre, og hvad i gør og ikke gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 30. September, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Jeg undre mig lidt over dit "No go". Hvad er det du er bange for? Jeg er faktisk ret bange for at tilrage mig noget jeg ikke har bedt om. Og så vil sikkert flere sige, så brug gummi, undgå oral osv. og det er da også korrekt. Men jeg gider ikke byture for at score, magter ikke et forhold, så derfor tillader jeg mig den frihed det er at vælge hvem jeg vil være sammen med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 30. September, 2019 Midtby skrev, for 1 minut siden: Jeg er faktisk ret bange for at tilrage mig noget jeg ikke har bedt om. Og så vil sikkert flere sige, så brug gummi, undgå oral osv. og det er da også korrekt. Men jeg gider ikke byture for at score, magter ikke et forhold, så derfor tillader jeg mig den frihed det er at vælge hvem jeg vil være sammen med. Det kan jeg faktisk godt følge dig i. Og ja jeg ville også straks sige at du så sku lade være med det orale. Umiddelbart, og ja ved godt at det kan blive meget omstændigt, ville jeg ta en snak med hende du ser. For jeg læser det sådan at du er ikke en bi der flyver fra blomst til blomst, men at det er den samme du ser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9470 Skrevet 30. September, 2019 Midtby skrev, for 5 minutter siden: Der tager du så fejl både vedrørende hvilke ydelser jeg modtager uden kondom, og vedrørende den statistik du hentyder til. tråden var nu heller ikke startet for at gøre det til en " det du siger er du selv " tråd. ville blot høre om jeg er den eneste der står i det dilemma, eller om der også er andre, og hvad i gør og ikke gør Det er muligt jeg har læst dine indlæg forkert. Det du kalder et dilemma handler måske i grunden mere om, at du mere eller mindre ubevist tænker, at GP´er har større sandsynlighed for at rende rundt med diverse former for kønssygdomme end dig selv. Det er vist en meget udbredt tanke/fornemmelse Personligt ville jeg ikke besøge en GP, hvis jeg havde det således. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 30. September, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Det kan jeg faktisk godt følge dig i. Og ja jeg ville også straks sige at du så sku lade være med det orale. Umiddelbart, og ja ved godt at det kan blive meget omstændigt, ville jeg ta en snak med hende du ser. For jeg læser det sådan at du er ikke en bi der flyver fra blomst til blomst, men at det er den samme du ser. Hun ved godt jeg ikke besøger andre, men jeg ved så også at hun ofte har andre besøg og så langt så godt. det er bare tanken om det som der måske ligger begravet derinde der kan få mig på andre tanker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 30. September, 2019 TheVoice skrev, for 4 minutter siden: Det er muligt jeg har læst dine indlæg forkert. Det du kalder et dilemma handler måske i grunden mere om, at du mere eller mindre ubevist tænker, at GP´er har større sandsynlighed for at rende rundt med diverse former for kønssygdomme end dig selv. Det er vist en meget udbredt tanke/fornemmelse Personligt ville jeg ikke besøge en GP, hvis jeg havde det således. Så det tænker du ikke over ? eller læser jeg det forkert ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 30. September, 2019 Midtby skrev, for 23 minutter siden: Hun ved godt jeg ikke besøger andre, men jeg ved så også at hun ofte har andre besøg og så langt så godt. det er bare tanken om det som der måske ligger begravet derinde der kan få mig på andre tanker Den chance/risiko står vi alle i. Selv GP'erne, de ved jo heller ikke hvor deres næste kunde har været og om han har raget noget til sig. Jeg har den hovedregel at jeg holder mig fra de der evryting without annoncer. Eller har gjort. For nu har jeg fundet et par danske og en svensk tøs som jeg holder mig til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 30. September, 2019 Varmemester skrev, for 7 minutter siden: Den chance/risiko står vi alle i. Selv GP'erne, de ved jo heller ikke hvor deres næste kunde har været og om han har raget noget til sig. Jeg har den hovedregel at jeg holder mig fra de der evryting without annoncer. Eller har gjort. For nu har jeg fundet et par danske og en svensk tøs som jeg holder mig til. Ja lidt "sund" fornuft er aldrig nogen skade til. tak for input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 30. September, 2019 Midtby skrev, for 4 minutter siden: Ja lidt "sund" fornuft er aldrig nogen skade til. tak for input Nej lige præcis.. Men jeg syntes det er et godt emne at ta op. Så stor tak for det. Håber du kan bruge det til et eller andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9470 Skrevet 30. September, 2019 Midtby skrev, Lige nu: Så det tænker du ikke over ? eller læser jeg det forkert ? Som så mange andre har jeg forholdt mig udbredelsen af kønssygdomme og smittefare, uagtet om vi taler købesex eller at score ude i byen. I praksis betyder det, at jeg ønsker både at passe på mig selv og på modparten. Det er min oplevelse at det typisk går begge veje, således at der er fin balance i tingene. Jeg skal såmænd ikke gøre mig hellig, og nyder bestemt også lejlighedsvis fransk uden, hos GP´er hvor vi begge dels kender mere til hinanden end ved almindelige engangsbesøg og dels er enige om at vi begge deler ansvaret for risikoen. Risikovilligheden går begge veje, så hvis hun slikker mig, slikker jeg også hende, selvfølgelig kun hvis hun nyder den slags. Så den vej rundt kommer jeg i det dilemma du skriver om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 30. September, 2019 Er helt enig og helt med på størstedelen du skriver. Men tænker du så at fordi i " kender hinanden " at den risiko lever du med ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9470 Skrevet 30. September, 2019 Midtby skrev, for 2 minutter siden: Er helt enig og helt med på størstedelen du skriver. Men tænker du så at fordi i " kender hinanden " at den risiko lever du med ? Et eller andet sted handler det jo også om tryghed og tillid, når begge parter løber en risiko. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 30. September, 2019 Statistisk set er risikoen for at få noget uheldigt med sig hjem ved oralsex uden kondom ret lille. Rent statistisk er faren ved at bevæge sig ude i trafikken og komme galt afsted langt større. Men kender en som fik en dårlig første gang han var sammen med en pige, som her mange år senere aldrig har kørt galt! På trods af han lever af at køre bil! Ja statistik og risiko er en svær størrelse. Selv foretrækker jeg at leve mens jeg gør det. Men ikke hovedløst, dog med visheden om, at det er forbundet med risiko for at komme galt afsted. Og hvad vil jeg så sige med det; At man kan gå igennem livet og snyde sig selv for en masse fede oplevelser, fordi man ikke vil risikerer at komme galt afsted. Eller man kan nyde og leve, vel vidende at det er skide farligt og der er en hel masse ting man kan komme ud for, men et er sikkert, vi skal alle herfra på et tidspunkt, så jeg vil have posen fuld inden jeg skal afsted, altså posen fuld af fede oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 30. September, 2019 Du kan jo bruge en slikkelap, så er du beskyttet mod kønssygdommen, omend noget af fornøjelsen ved oralsex svinder, ved at bruge sådan et. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. September, 2019 Æ´Synderjyde skrev, for 2 minutter siden: Selv foretrækker jeg at leve mens jeg gør det. Men ikke hovedløst, dog med visheden om, at det er forbundet med risiko for at komme galt afsted. Og hvad vil jeg så sige med det; At man kan gå igennem livet og snyde sig selv for en masse fede oplevelser, fordi man ikke vil risikerer at komme galt afsted. Eller man kan nyde og leve, vel vidende at det er skide farligt og der er en hel masse ting man kan komme ud for, men et er sikkert, vi skal alle herfra på et tidspunkt, så jeg vil have posen fuld inden jeg skal afsted, altså posen fuld af fede oplevelser. Hellere fortryde noget man har prøvet, end fortryde noget man ikke fik prøvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 30. September, 2019 Jeg mener det er den samme lille risiko om hun slikker dig eller du slikker hinde. Vil du været sikker på ingen kønsygedomme er det på med kondom og det er knap så fræk og dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest påfuglen Skrevet 30. September, 2019 Personligt slikker jeg gerne GPer hvis ellers hun er ren og frisk. Kendef risikoen og kan leve med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg