Horus 157 Skrevet 29. September, 2019 Har haft en lang aftenvagt og var godt liderlig. Så kiggede annoncelight igennem og fandt en pige jeg synes lød sød. Og som stadig havde åbent. https://annoncelight.dk/showad/283820 Jeg aftaler at mødes og hun skriver hun er 20 min væk og der sms frem og tilbage og ligger 400 i depositum. Hun skriver kort efter hun er lige med af vejen og dum som jeg er mobile payer jeg resten. Venter og der dukker ingen op. Og kigger ud af døren stadig intet. Skriver til hende og får ikke svar og ringer. Nu har jeg skrevet jeg vil ha mine kr eller jeg anmelder det. Men hva gør jeg? Er pengene tabt ell? Pas på i ikke gør som jeg 1 1 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 29. September, 2019 Horus skrev, for 29 minutter siden: Har haft en lang aftenvagt og var godt liderlig. Så kiggede annoncelight igennem og fandt en pige jeg synes lød sød. Og som stadig havde åbent. https://annoncelight.dk/showad/283820 Jeg aftaler at mødes og hun skriver hun er 20 min væk og der sms frem og tilbage og ligger 400 i depositum. Hun skriver kort efter hun er lige med af vejen og dum som jeg er mobile payer jeg resten. Venter og der dukker ingen op. Og kigger ud af døren stadig intet. Skriver til hende og får ikke svar og ringer. Nu har jeg skrevet jeg vil ha mine kr eller jeg anmelder det. Men hva gør jeg? Er pengene tabt ell? Pas på i ikke gør som jeg Du er da et kæmpe fjols, undskyld mig , de færreste gør ikke som dig, så det behøver du ik advare imod, er ren logik for burhøns ...Dine penge er tabt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PythagorianG 7 Skrevet 29. September, 2019 Du må have været meget liderlig siden du forud betaler en luder.... dude Come on! Dine penge er tabt, lær af det. God dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 273 Skrevet 29. September, 2019 Hvad ville du gøre hvis det var en PlayStation på dba hvor det skete ved? Du ville melde det til politiet, så hvad er forskellen her? Det ville jeg klart gøre... Kunne jo være du fik nogle penge tilbage, eller du stoppede det for at ske ved en anden.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 29. September, 2019 OleV skrev, for 34 minutter siden: Hvad ville du gøre hvis det var en PlayStation på dba hvor det skete ved? Du ville melde det til politiet, så hvad er forskellen her? Det ville jeg klart gøre... Kunne jo være du fik nogle penge tilbage, eller du stoppede det for at ske ved en anden.... polititet har ikke tid til den slags små sager i dag, så ku de jo ikke bestille andet, desuden er det hans egen dumhed..Håber blot at han har lært af det på den hårde måde . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 29. September, 2019 Man skal aldrig betale forud og dem der gør det endnu fortjener at blive snydt, at folk i 2019 er så dumme er sgu vildt... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tullemulle 32 Skrevet 29. September, 2019 Ked af at sige det frække er da så nemt at se det ikke er samme pige på alle 3 billeder du må godt nok have været træt efter en lang dag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tullemulle 32 Skrevet 29. September, 2019 kan så også se jeg selv skal have skiftete billede lol, har jo fået picinger siden dette profil billede må blie fixet lol 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 29. September, 2019 Horus skrev, for 2 timer siden: Jeg aftaler at mødes og hun skriver hun er 20 min væk og der sms frem og tilbage og ligger 400 i depositum. Hun skriver kort efter hun er lige med af vejen og dum som jeg er mobile payer jeg resten. Tsk Tsk Tsk... Du har haft profil på Eroguide siden 2014, og så laver du den der!? Du burde faktisk have en straf eller karantæne fra forum P.s Hvis man er helt stille, kan man stadig høre latteren runge i den gamle albanske Mercedes... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 29. September, 2019 Der er ikke noget, at passe på ,medmindre man er et fjols Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 29. September, 2019 (edited) Smiley5 skrev, for 3 timer siden: Ja de er tabte, men som Badguy skriver så var det ikke smart, og når du kigger hendes annonce så står der faktisk i en rød bjælke for oven, "Det frarådes kraftigt at lave forudbetalinger da du risikerer at blive offer for snyd. Det står der i alle nyoprettede annoncer. Det forsvinder efter et par dage Redigeret 29. September, 2019 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 29. September, 2019 Tak til Horus for oplysningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 273 Skrevet 29. September, 2019 BadGuy skrev, for 8 timer siden: polititet har ikke tid til den slags små sager i dag, så ku de jo ikke bestille andet, desuden er det hans egen dumhed..Håber blot at han har lært af det på den hårde måde . Måske, måske ikke... Hvis de har snydt 10-20 mennesker og de alle melder det, så er det jo ikke en lille sag mere.... Det skal lige siges, at jeg vil ikke selv anmelde det, jeg ville være for flov til det hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 29. September, 2019 Hvis man betalere forud har man fortjent at blive snydt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. September, 2019 Manden skriver en uheldig episode hvor han er blevet snydt, for at hjælpe andre til ikke at falde i? Skal vi ikke lige droppe alt det der med at vicimblame ham? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 29. September, 2019 (edited) Kysseglade Molly skrev, 1 time siden: Manden skriver en uheldig episode hvor han er blevet snydt, for at hjælpe andre til ikke at falde i? Skal vi ikke lige droppe alt det der med at vicimblame ham? Præcis og hvordan ved vi at han er et fjols, selvom han har været her siden 2014 og har dummet sig? Det ku rent faktisk tænkes at han nok nærmere havde brug for opbakning (han er nok klar over han har dummet sig) Så mit bud bliver, lad for Gud skyld være med at trampe på en mand som evt ligger ned Ellers så go aften Redigeret 29. September, 2019 af Thaimig Manglende tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 157 Skrevet 29. September, 2019 Ja jeg ved godt jeg ikke tænkte mig om..og til dels byder sådan noget indenfor. Er aldrig blevet snydt før på den måde. Og ud over den klassiske med pigen ikke var den man trodede eller får dem man tror. Ja så var min tro på menneskeheden der endnu. Min første tanke var det var hendes chauffør der skulle se cash før hun kom ud af bilen. Har prøvet før han gik med op hvilket føltes ubehageligt først. Og da han så forklarede hvorfor så jeg godt fra hans side. Han var møg flink. Når men tilbage til i nat. Så jeg en lektie rigere. Uden at få noget sjovt så det må blive en anden dag. Vidste jo godt at folk ville kaste med bæ og råbe op. Men er da overrasket over den skadefro tone nogen har. Det synes jeg egentlig er ukammeratligt i et forum hvor vi hjælper hianden med gode og dårlige hændelser. Jeg har anmeldt det til politiet og bidt det flove i mig. Jeg vil simpelthen ikke lade det passere. Også for andres skyld. Nr jeg sendte til er registreret på en gut i Kbh. Jeg vil videre fortælle om hvad der sker. Ellers ja så det bare op på hesten igen. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg